فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با تاکید بر ادامه روند خدمات‌رسانی به مردم در کنار دولت گفت: آبرسانی به بیش از ۱۲۰ روستا در خوزستان و توزیع ۴۵۰ هزار بسته معیشتی به افراد کم برخوردار و نیازمند در این استان در ۶ ماه نخست امسال انجام شد.
کد خبر: ۱۰۷۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲ 18 October 2022

به گزارش روز سه شنبه ایرنا سردار حسن شاهوارپور در حاشیه رزمایش کمک مومنانه سپاه ولیعصر (عج) خوزستان بیان کرد:امروز نیز توفیق داشتیم تا ۵۰ هزار بسته معیشتی را برای توزیع آماده‌سازی کنیم.

وی افزود: علاوه بر این، ۲۰ هزار بسته نوشت افزار در ابتدای سال تحصیلی، با همت مجموعه بسیج و سپاه و خیران عزیز بین دانش‌آموزان نیازمند در خوزستان توزیع شد.

سردار شاهوارپور با اشاره به انجام اقدامات آبرسانی از ابتدای امسال در خوزستان توسط این سپاه گفت: ۳۶۰ کیلومتر لوله‌ آب با اندازه‌های مختلف توسط جهادگران و گروه‌های جهادی سپاه ولیعصر (عج) احداث شد.

وی ادامه داد: بیش از ۱۲۰ روستای خوزستان در این مدت آبرسانی شدند و این روند با شدت و قدرتی که بین نیروهای جهادی وجود دارد ادامه‌ دارد.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: اعزام گروه‌های پزشکی توسط بسیج جامعه پزشکی خوزستان به مناطق محروم خوزستان نیز انجام شده و همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: همچنین در بخش کمک‌رسانی به مناطق آسیب‌دیده از زلزله در خوزستان، بیش از ۴۰۰ واحد اسکان موقت توسط گروه‌های جهادی احداث شد و در اختیار مردم قرار گرفت.

سردار شاهوارپور گفت: طبق توافق صورت گرفته با کمیته امداد امام خمینی(ره)، ساخت ۵۰ واحد برای زلزله زدگان اندیکا و مسجد سلیمان در دست کار است که تا پایان امسال بهره‌برداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج در کنار مردم، اقدامات خدمت‌رسانی را به صورت مداوم پیگیر می کنند ادامه داد:روند خدمات‌رسانی با تمام توان در حال پیگیری است و خدمات ما در کنار دولت برای مردم تداوم خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار