سرپرست نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ۳۰۰ کلاس درس در مهر امسال در خوزستان ساخته و تحویل آموزش و پرورش شده است.
کد خبر: ۱۰۷۵۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳ 02 November 2022

به گزارش ایرنا حمیدرضا خان محمدی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های مدرسه سازی در شهرستان بهبهان بیان کرد: ۵۰۰ کلاس درس دیگر نیز تا پایان امسال در خوزستان ساخته و تحویل آموزش و پرورش  می شود.

وی گفت: اولویت سازمان نوسازی توصعه و تجهیز مدارس کشور، تکمیل پروژه های مدرسه سازی خیر ساز است و تلاش داریم تا تمام توان خود را برای تکمیل پروژه های آنها بگذاریم. 

خان محمدی در ادامه با اشاره به افتتاح یک مدرسه خیر ساز در این شهرستان با نام شهید نگهبان افزود: این‌مدرسه با کمک خانواده شهید ساخته شده و امید است دانش آموزان با یاد و نام شهدا در مسیر ارزش های آن ها پرورش یابند. این شهید در عرصه خدمت رسانی به مردم مجاهدانه خدمت کرد و در سنگر خدمت به شهادت رسید.

سرپرست نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور روز چهارشنبه از پنج پروژه مدرسه سازی در شهرستان بهبهان و یک پروژه مدرسه سازی در بخش زیدون این شهرستان و ۲ پروژه مدرسه سازی در شهرستان آغاجاری دیدن کرد. وی همچنین در آیین افتتاح یک مدرسه خیر ساز در بهبهان حضور یافت.

خان محمدی همچنین به مزار شهدای بهبهان رفتند و در آیین ترحیم سید فریدالدین معصومی از شهدای حمله تروریستی حرم شاهچراغ شیراز نیز حضور یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار