درهفته دهم رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم کشور، تیم رهپویان رضوانشهر به برتری رسید ، شهرداری فومن و شهرداری لنگرود برابر رقبای خود به نتیجه تساوی دست یافتند و چوکای تالش مغلوب حریفش شد.
کد خبر: ۱۰۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴ 05 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، نمایندگان فوتبال استان گیلان در ادامه رقابت های لیگ دسته سوم کشور، یک پیروزی ، دو تساوی و یک شکست کسب کردند.

مسوول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان روز پنجشنبه در این خصوص گفت : درهفته دهم رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم کشور، تیم رهپویان رضوانشهر به برتری رسید ، شهرداری فومن و شهرداری لنگرود برابر رقبای خود به نتیجه تساوی دست یافتند و چوکای تالش مغلوب حریفش شد.

مجتبی پوربخش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تیم فوتبال رهپویان رضوانشهر در خانه به مصاف تیم محیا سوادکوه رفت که در نهایت موفق شد با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دهد .

وی اظهار کرد: تیم فوتبال شهرداری لنگرود دیگر نماینده گیلان در رقابت های لیگ دسته سوم کشور برابر مقاومت تهران به تساوی یک بر یک دست یافت و شهرداری فومن دیگر نماینده این استان مقابل تیم دریای بابل به تساوی بدون گل رسید.

وی ادامه داد : تیم فوتبال چوکای تالش دیگر نماینده گیلان نیز در این رقابت ها ، به مصاف تیم عمارت گرگان رفت که در نهایت با نتیجه دو بر یک مغلوب حریف خود شد.

وی اضافه کرد : با توجه به نتایج کسب شده تا پایان هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور ، تیم رهپویان رضوانشهر با کسب 19 امتیاز و یک پله صعود در صدر جدول قرار گرفت، شهرداری فومن با کسب 15 امتیاز همچنان در مکان پنجم ، شهرداری لنگرود با کسب 13 امتیاز و دو پله سقوط در مکان نهم و چوکای تالش با کسب 12 امتیاز در مکان دهم جدول گروه نخست این مسابقات قرار گرفتند. 

در رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور ، 24 تیم حضور دارند که در دو گروه 12 تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار