مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: عملیات ساخت ۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در جاده‌های استان در حال انجام است.
کد خبر: ۱۰۷۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶ 12 November 2022

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: عملیات ساخت ۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در جاده‌های استان در حال انجام است.

 

به گزارش تابناک همدان، صفر صادقی راد افزود: با توجه به نیازسنجی و تمایل متقاضیان احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی در محور‌های مواصلاتی استان، ساخت ۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال انجام است.

وی تأکید کرد: اکنون استان همدان دارای ۴۰ مجتمع خدماتی رفاهی است که از نظر تعداد مجتمع در سطح کشور در رتبه هشتم قرار دارد.

مدیرکل راهداری استان همدان در ادامه، نظارت برمجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی را از جمله اقدامات اجرایی این اداره کل برشمرد و تصریح کرد: به منظور بازدید و کنترل نحوه خدمات رسانی به مسافران جاده‌ای کمیته ویژه نظارت بر نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین راهی طبق دستورالعمل ستاد خدمات سفر وزارت کشور در سال ۱۳۹۶ جهت اجرا به سازمان راهداری و استانداری ها‌ی کل کشور ابلاغ شد.

  • صادقی راد گفت: بر اساس دستورالعمل مذکور اعضاء کمیته ویژه نظارت، برنامه بازدید از نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی را هر هفته یکبار به شکل مستمرانجام می‌دهند، در صورت مشاهده عیب و ایراد در نحوه خدمت رسانی به مردم در مرحله اول با ارائه تذکر کتبی مهلت ۱۰ تا ۲۰ روزه به مدیر مجتمع جهت رفع ایرادات موجود داده می‌شود و در بازدید‌های بعدی اگر ایرادات برطرف نشده باشد مالک مجتمع به عنوان مسئول مجموعه به تعزیرات حکومتی جهت اعمال جریمه معرفی می‌شود.

وی تصریح کرد: در مراحل بعدی اگر باز هم ایرادات موجود برطرف نشده باشد طبق بند ۴ ماده (ج) دستورالعمل فوق مالک مجتمع با نامه به کمیته اصلی نظارت در استانداری برای تعیین تکلیف معرفی می‌شود.

این مسئول افزود: از ابتدای سال تاکنون ۴۸ نوبت بازدید در مجموع از حدود ۲۹۰ مجتمع در کمیته استانی و در سطح شهرستان‌ها نیز ۵۷ نوبت بازدید از ۲۶۵ مجتمع انجام شده است.

مدیرکل راهداری استان همدان تأکید کرد: تعداد ۵۶ اخطار در سطح استان و ۶۵ اخطار در سطح شهرستان صادر شده است.

  • صادقی راد تصریح کرد: بازدید‌ها شامل کنترل نظافت در سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه ها، رستوران، فروشگاه، جایگاه سوخت، محوطه و سایر قسمت‌های مجتمع است.

وی گفت: در بازدید‌های انجام شده تاکنون ایراد بیشتر مجتمع‌ها بر طرف شده است، البته تعداد محدودی نیز به تذکرات بی توجه بودند که به تعزیرات حکومتی و تعدادی نیز جهت تعییت تکلیف به کمیته اصلی نظارت دراستانداری معرفی شده اند.

مدیرکل راهداری استان همدان افزود: از ابتدای سال تاکنون ۳ مجتمع به تعزیرات حکومتی معرفی که جریمه شده اند، همچنین در پایان سال گذشته نیز ۳ مجتمع با تصویب کمیته اصلی به مدت ۳ روز قطع سوخت شده اند./ صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار