معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام:
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: طرح «مهرواره با نور» در ایلام اجرایی می شود.
کد خبر: ۱۰۷۷۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰ 16 November 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام منوچهر رئیسی در همایش «خانواده متعالی» در اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه طرح مهرواره با نور پیرامون مسائل و موضوعات خانواده برنامه ریزی شده است، تصریح کرد: اهداف اجرای طرح در راستای تقویت بنیاد خانواده است.

وی افزود: بخشی از طرح ویژه تبیین مسیر انقلاب اسلامی است، همچنین جهاد تبیین، ایجاد امید در جامعه، شناسایی و توانمندسازی بانوان از دیگر اهداف این طرح است.

مدیر آموزش بنیاد خانواده در کشور، با اشاره به شیوه آموزش خانواده‌ها گفت: آموزش خانواده با رویکرد تربیت محور می‌تواند به افزایش سطح کیفی خانواده کمک کند.

علیرضا لاور با اشاره به افزایش سرعت زندگی در جوامع مدرن، اظهار داشت: روابط میان اعضای خانواده در دوران دستیابی به کارکردهای مدرن از حالت صمیمی و شخصی به روابطی رسمی و غیر شخصی تبدیل شده‌اند.

مدیرآموزش بنیاد خانواده با اشاره به اینکه بسیاری از افراد در جامعه مدرن از نظر روحی و عاطفی دچار فرسایش می‌شوند، عنوان کرد: جامعه ایران امروزه در مرحله گذار از سنت به مدرن قرار دارد، بر همین اساس علاوه بر کنار نگذاشتن آداب و سنت، مردم ایران هنوز به صورت کامل وارد دنیای مدرن نشده‌اند.

وی در پایان در موضوعاتی چون ازدواج آسان، کاهش طلاق و آسیب‌های آن و افزایش فرزند آوری راهکارهایی مطرح نمودند که با استقبال مخاطبین مواجه شد.

این همایش با همکاری بسیج ناحیه دانشجویی ایلام برگزار شد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار