زائران پیاده امام هشتم (ع) از جاده مخصوص تردد خواهند کرد
پیاده روی بزرگ اربعین در کشور عراق که به بزرگترین تجمع شیعیان جهان تبدیل شده،قرار است با ایجاد مسیر ویژه پیاده روی در جاده نیشابور به مشهد در دهه آخر سفر در خراسان رضوی نیز پیاده سازی شود.
کد خبر: ۱۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸ 05 March 2015

به گزارش تابناک،چند سالی است که تعداد زائران پیاده امام هشتم (ع) که در ایام دهه آخر سفر به مشهد مشرف می شوند روبه افزایش بوده و ارائه امکانات ویژه به این زائران در اولویت مسئولان و خدمتگذاران امام رضا(ع) قرار می گیرد.

دراین میان نگرانی از وقوع حوادث جاده ای در این ایام به دلیل عبور کاروان های پیاده از حاشیه جاده ها همواره وجود داشته و متاسفانه هر سال نیز شتهد اتفاقات ناگواری دراین بخش برای زائران پیاده هستیم.

به همین دلیل از سال گذشته برخی مسئولان و خیرین به فکر احداث جاده ویژه پیاده روی در جاده نیشابور به مشهد به عنوان مهم ترین جاده منتهی به مشهد افتادند تا عاشقان امام هشتم بتوانند با خیال آسوده به زیارت امام هشتم(ع) مشرف شوند.

مسیر«نجف به کربلا»این بار در جاده«نیشابور به مشهد»

مسیری که با الگو گیری از جاده ویژه پیاده روی مسیر«نجف به کربلا» قرار است احداث شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در همین رابطه می گوید:در سال آینده یک جاده مخصوص زائران پیاده در محور نیشابور به مشهد احداث می‌شود.

محمدحسن واحدی می افزود:نزدیک به 6 میلیون زائر در دهه آخر صفر در مشهد حضور داشتند و امیدواریم که حرکتی جهادی انجام شود تا در بحث دهه آخر صفر سال آینده اجتماعی عظیم در مشهد و همچون اربعین حسینی در کربلای معلی داشته باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار