در آستانه سی و ششمین بهار انقلاب صورت می‌گیرد
تابناک: دبیر مجموعه فرهنگی شهید صیاد شیرازی از برگزاری جلسه هم‌اندیشی و عملیات سایبری با عنوان نسبت انقلاب اسلامی در فضای مجازی با رویکرد شبکه‌های مجازی با حضور متخصصان سایبری و فعالان شبکه‌های اجتماعی در 9 بهمن ماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳ 26 January 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، مصطفی زارعی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، پیرامون فراخوان و دعوت‌خواهی صورت گرفته از سوی مجموعه فرهنگی شهید صیاد شیرازی در فضای مجازی و از فعالان شبکه‌های اجتماعی اظهار کرد: این مجموعه تلاش کرده است از تمام فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مجاهدت می‌کنند برای حضور در یک جبهه مشترک و به منظور ارتقای توانمندی علیه هجمه دشمنان دعوت به عمل آورد.

وی با اشاره به ایرانِ 1404 اضافه کرد: جمعی از جوانان ایرانی در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی (اصفهان) گرد هم آمده‌اند تا با کمک از قابلیت‌ها و فرصت‌های فضای مجازی، راهکاری مناسب ایجاد کنند.

دبیر مجموعه فرهنگی شهید صیاد شیرازی تصریح کرد: جوانان انقلابی بر این باورند که اگر از فضای مجازی و قابلیت‌های آن به درستی استفاده شود، می‌توان به تحقق چشم‌انداز 1404 امیدوار بود و گر نه باید حسرت فرصت‌های از دست داده را خورد.

زارعی ادامه داد: بر این اساس این جوانان انقلابی دور هم جمع شده‌اند تا از فضای مجازی که حقیقت انکارناپذیر جهان کنونی است، برای صدور آرمان‌ها، افکار و عقایدشان به تمام جوانمردان جهان، استفاده کنند.

وی افزود: در همین راستا از تمام فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مجاهدت می‌کنند، دعوت می‌شود تا در سنگر هم‌اندیشیکه به منظور تبادل اندیشه و طرح راهکار‌های عملیاتی برای مقابله با هجوم دشمن در این فضا تشکیل می‌شود، شرکت کنند.

دبیر مجموعه فرهنگی شهید صیاد شیرازی تاکید کرد: امید است با حضور متخصصان و کارشناسان فضای مجازی در روز 9 بهمن ‌ماه جاری در این هم‌اندیشی، معبر مناسبی برای حضور برای مقابله با دشمن فراهم شود.

وی ادامه داد: مجموعه فرهنگی شهید صیاد شیرازی از تمام فعالان شبکه‌های اجتماعی که دل در گروی انقلاب اسلامی و باور مهدوی (عج) دارند دعوت به عمل می‌آورد که در هم‌اندیشی فعالان شبکه‌های اجتماعی روز 9 بهمن ماه جاری شرکت کنند.

زارعی گفت: هدف از برگزاری جلسه هم‌اندیشی نیز ایجاد ساختاری مناسب برای حضور منسجم و هدفمند اعضای فعال شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی به منظور نشر و پاسداشت ارزش‌های ایرانی اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، این برنامه با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و موسسه فضای مجازی مفتاح در روز 9 بهمن ماه جاری با حضور جمعی از متخصصان فضای مجازی و موثرین شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

دوستان و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این برنامه به بخش ثبت‌نام فعالان شبکه‌های اجتماعی در پایگاه اینترنتی www.meftah1404.ir مراجعه نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار