فرماندار ماسال در همایش نقش بسیج در پدافند غیرعامل بیان کرد:
کد خبر: ۱۰۸۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳ 09 December 2022

فرماندار ماسال با اشاره بر لزوم بهره مندی دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت‌های فراوان  بسیج  بر لزوم توجه ویژه به بسیج و ترویج فرهنگ بسیج برای رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری تابناک ازماسال مهندس گیل چالانی فرماندار ماسال   در همایش نقش بسیج در پدافند غیرعامل که در سالن اجتماعات شهید خیرخواه فرمانداری با حضور مدیران و نیز بسیجیان و خانواده معظم شهدا برگزار شد با بیان اینکه ایجاد اغتشاشات در کشور از نقشه های شوم دشمنان و معاندین بوده اظهار کرد: این اغتشاشات که از تحرکات معاندانه برخی از خود فروختگان نشات گرفته بود با حضور میدانی و همیشه در صحنه مردم نقشه های آنها نقش برآب شد.

فرماندار ماسال سواد رسانه ای در مقابله

باجنگ ترکیبی دشمن را موثر دانست و افزود : رسانه و فضای مجازی بستری برای نفوذ تفکرات و فرهنگ استکبار به کشور است.

وی گفت:  یکی از مهمترین و اساسی ترین راههای مقابله با انواع جنگ های دشمن، تجهیز به مسئله پدافند عامل و غیر عامل است.

فرماندار بر لزوم نظارت بر ساخت و سازهای شهرستان و ضرورت بررسی و رفع مشکلات در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی در راستای پدافندغیرعامل تاکید کرد و افزود: یکی از اقدامات اصلی در پدافندغیر عامل شناسایی مشکلات است.

وی به بیوتروریسم اشاره داشت و تصریح کرد با نفوذ به نوع ذائقه غذایی و یا آرایشی بهداشتی و .‌‌... این موارد قطعا به بیو ترویسم ختم میشود و تاثیر بر ژنتیک افردا خواهد داشت وافزود: در گذشته اقدامات بیو ترورسیم به طور مسلحانه بوده و امروزه به طور غیر مسلحانه با اقدامات آزمایشگاهی جامعه را تحت شعاع قرار میدهند.

 

فرماندار ماسال از زحمات بسیجیان در صحنه های مختلف در حفظ امنیت شهرستان قدر دانی نمود و از برخی از بسیجیان فعال در این زمینه با اهدای لوح سپاس تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار