تابناک هرمزگان// تلاش همه جانبه و ضربتی کار آگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان یک باند ۳ نفره سارقان موتورسیکلت از منازل با ۲۴ فقره سرقت موتورسیکلت و موبایل شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۸۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰ 16 December 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان// فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر بیان کرد: درپی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کارکارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سردار غلامرضا جعفری افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس اگاهی استان با رصد اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی و با تلاش همه جانبه و شبانه روزی و گشت زنی های هدفمند یک باند سه نفره سارق را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه اعضاء این باند را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی و علمی صورت گرفته به ۱۲ فقره سرقت موتور سیکلت، ۱۲ فقره سرقت گوشی تلفن همراه، سرقت دو دستگاه دوچرخه و یک عدد کیف زنانه حاوی یک حلقه انگشتر طلا از داخل منازل اعتراف کردند که در بازرسی از مخفیگاه آنان ۵ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شدند. فرمانده انتظامی استان هرمزگان با هدف پیشگیری از وقوع سرقت در سطح استان از عموم شهروندان و مردم استان خواست ضمن توجه جدی به هشداری پلیسی، در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه موارد مشکوک اطلاع دهند.

انتهای پیام//

برچسب ها: موتورسیکلت ، سارقان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار