سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از اجرای آسفالت 2 مدرسه ( دبیرستان محدثه و دبستان میثاق) روستای رمیص از بخش مشراگه شهرستان رامشیر در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی سازمان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹ 26 December 2022

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهندس قباد ناصری وجود فضای آموزشی پاکیزه، امن و کارآمد برای فعالیت جامعه دانش آموزی را امری ضروری در افزایش انگیزه تحصیل و کسب مدارج علمی بالا توسط کودکان و نوجوانان به ویژه روستائیان دانست و گفت: این بخشی از رسالت ما در محرومیت زدایی است و چه چیزی مهمتر از فعالیت های عمرانی در حوزه ی آموزش و پرورش فرزندان میهن عزیزمان؟ همجواران تاسیسات عملیاتی شایسته بهترین ها هستند و در تلاشیم تا این مهم را محقق سازیم.

وی افزود: در این پروژه بیش از 1200 متر مربع آسفالت شامل قیر پاشی، لکه گیری محوطه و اجرای روکش با هزینه ای بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط امور مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به انجام رسید.

مهندس ناصری در پایان اظهار داشت: ارائه خدمات عمرانی، آموزشی و بهداشتی  به مدارس روستایی یک سرمایه گذاری بزرگ و سودآور بر آینده سازان کشور است، حال اینکه خوشحالی 313 دانش آموز این دو مدرسه و شعف برخورداری از یک فضای ایده آل، انگیزه کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون را جهت تداوم این خدمت رسانی دوچندان می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار