مدیرعامل نیروگاه گازی ری از افزایش ۷ درصدی تولید انرژی نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته خبر داد و گفت: ۲ میلیارد و ۲۶۰ میلیون کیلو وات ساعت انرژی به‌صورت خالص در اختیار شبکه سراسری برق کشور قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۸۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹ 26 December 2022

به گزارش تابناک تهران، حمید بادرستانی با اشاره به اقدامات توسعه‌ای صورت گرفته در نیروگاه گازی ری اظهار داشت: در نه ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ تولید در نیروگاه به حدود ۲ میلیارد و ۳۰۰ هزار کیلو وات ساعت انرژی رسیده است.

وی افزود: در این مدت افزایش ۷ درصدی تولید نسبت به زمان مشابه در سال گذشته در این نیروگاه را شاهد بودیم و از این میزان تولید در حدود ۲ میلیارد و ۲۶۰ میلیون کیلو وات ساعت به‌صورت خالص در اختیار شبکه سراسری برق کشور قرار گرفته است.

مدیرعامل نیروگاه گازی ری در ادامه با اشاره به این نکته که بازدید و تعمیرات واحد‌های این نیروگاه با تولید حداکثری همزمان شده است گفت: نیروگاه ری با استفاده از توان متخصصان پرتلاش و جهادگر خود توانسته است با وجود تعمیرات چندین واحد به‌طور همزمان، از مابقی ظرفیت خود برای تولید انرژی به‌طور مطلوبی استفاده نماید.

بادرستانی تصریح کرد: حفظ و تقویت سطح آمادگی واحد‌های تولیدی این نیروگاه برای تابستان آینده یکی از مهمترین برنامه‌های نیروگاه است که تلاش می‌کنیم تا در راستای افزایش رضایتمندی مردم محقق شود.

وی تصریح کرد: نیروگاه ۴۵ ساله ری یکی از نیروگاه‌های قدیمی تهران است که در جنوب تهران واقع شده و مشتمل بر ۲۱ واحد در پنج نوع فناوری مختلف است و به همین دلیل یکی از نیروگاه‌های قدیمی و در واقع پیشکسوت نیروگاه‌های گازی کشور محسوب می‌شود.

مدیرعامل نیروگاه ری ابراز داشت: این نیروگاه نقش قابل توجهی در تثبیت ولتاژ منطقه جنوب تهران دارد و برای پایداری شبکه برق کشور به صنایعی که در جنوب تهران واقع شده کمک مؤثری می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار