مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران در حاشیه فعالیت میز خدمت دستگاه های اجرایی استان در ساری به خبرنگار ایرنا گفت: استاندار و مدیران ستادی استانداری مازندران به همراه ۳۰ نفر از مدیران کل ادارات استان و مدیران شهرستانی در این میز خدمت حضور دارند
کد خبر: ۱۰۸۴۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶ 30 December 2022

استاندار به همراه مدیران ستادی استانداری مازندران و ۳۰ نفر از مدیران کل استانی دستگاه‌های اجرایی از صبح امروز(جمعه) در مصلای نمازجمعه ساری، حضور یافته و پاسخگویی شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این میز خدمت از ساعت ۱۰:۳۰ فعالیت خود را آغاز کرده است تا در راستای خدمات‌رسانی شایسته به مردم استان و ارایه خدمات مشاوره‌ای، پاسخگویی و پیگیری مشکلات آنان اقدامات لازم صورت گیرد.

برگزاری میزخدمت در مصلای نمازجمعه ساری با حضور استاندار و بیش از ۳۰ مدیرکل مازندران

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران در حاشیه فعالیت میز خدمت دستگاه های اجرایی استان در ساری به خبرنگار ایرنا گفت: استاندار و مدیران ستادی استانداری مازندران به همراه ۳۰ نفر از مدیران کل ادارات استان و مدیران شهرستانی در این میز خدمت حضور دارند.


مهرافزا با بیان این که میز خدمت شهرستانی با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی اقدامی جدید و ارزشمندی است که در بسیاری از مراکز اداری، مساجد، مصلاهای نماز جمعه و یا مراکز عمومی توسط دستگاه‌های دولتی برای انجام خدمات بی‌منت و در راستای پاسخگویی و پیگیری دغدغه‌های مردم استان برپا شده است، اضافه کرد: حدود ۳۰مدیر کل دستگاه های اجرایی استان و مدیران ستادی استانداری مازندران با حضور در این مکان مطالبات مردمی را دریافت می‌کنند.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران تصریح کرد: بعد از ثبت درخواست‌ها حداکثر به مدت یک ماه با همراهی دستگاه‌های اجرایی به مطالبات مردمی پاسخ داده خواهد شد 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار