معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت:از ابتدای سالجاری تاکنون یک هزارو ۲۰۰ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل برون شهری توسط کارشناسان اداره کل راهداری استان و یک هزارو ۸۰۰ دستگاه نیز در قالب ۴۰ گشت مشترک با پلیس راه مورد کنترل و نظارت قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۰۸۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸ 15 January 2023

فواد غزیعلی یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:این طرح با هدف ارتقاء ایمنی و کاهش حوادث رانندگی، رعایت ضوابط و مقررات، رسیدگی به شکایات و ارائه خدمات بهتر توسط این اداره‌کل و با همکاری پلیس راه خوزستان به صورت مستمر در حال اجرا است.
وی بیان کرد: در بحث کنترل‌ های میدانی ناوگان مسافری، رعایت موارد ایمنی از جمله وجود تجهیزات ایمنی، جعبه کمک‌های اولیه، کپسول آتش‌نشانی، اسناد و مدارک حمل و نقلی و صورت وضعیت در دستور کار قرار دارد.
غزیعلی تصریح کرد: نتایج حاصل از گشت و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری پس از جمع‌بندی و شناسایی‌ تخلفات موارد به کمیسیون ماده ۱۱ ،۱۲و۱۴ استانی ارجاع داده می‌شود تا پس از بررسی طبق دستورالعمل‌ها، رای لازم صادر شود.

خوزستان دارای ۵۶۰ شرکت حمل و نقل و ۲۷ هزارو ۴۰ راننده فعال می باشد.

در ۹ ماه سال جاری ۱۸۰ میلیون و ۹۵۱ هزار و ۵۲۱ تردد در محورهای خوزستان به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۸ درصد رشد را نشان می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار