معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 20 هزار واحد شهر پردیس آماده بهره‌برداری بوده که با تامین آب، برق و گاز به مردم تحویل داده می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴ 10 October 2015
 به گزارش تابناک مازندران محسن نریمان جمعه‌شب در حاشیه کلنگ‌زنی سالن ورزشی دانشگاه علوم و فنون مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاردر شهرستان بابل، درباره سرانجام رسیدن پروژه‌های پردیس، اظهار کرد: اقدامات اساسی چون اجرای طرح‌های روبنایی و زیربنایی برای پردیس در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه در پردیس نزدیک به 100 هزار واحد برای 400 هزار نفر در دست ساخت بوده که باید به تامین نیازهای زیربنایی و روبنایی آن توجه شود، تصریح کرد: طی قراردادی که با بانک مسکن امضا شد، یک‌هزار میلیارد تومان خط اعتباری جدید ایجاد شد تا طرح زیربنایی و روبنایی شهر پردیس اجرا شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: درباره مسکن مهر ایجاد تصفیه‌خانه، آب، برق، گاز و فاضلاب از طرح‌های زیربنایی و ساخت مسجد، مدرسه و مجتمع تجاری از طرح‌های روبنایی است که باید انجام گیرد تا شهری با استانداردهای لازم شکل گیرد.
وی ادامه داد: در حال حاضر 20 هزار واحد در پردیس آماده شد و در قسمت نهایی کار قرار داریم ولی باید تلاش کنیم تا آب، برق و گاز آن راه‎اندازی شود تا بتوانیم تحویل مردم دهیم.

نریمان با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم حتماً نظر مقام معظم رهبری عملیاتی شود، اضافه کرد: باید مسکن مهر به سرانجام خوبی برسد و با کیفیت خوب تحویل مردم شود.

وی با بیان اینکه هدف‌گذاری کردیم که مسکن مهر تا پایان امسال به اتمام برسد و بخش باقی‌مانده نیز تا شش ماه نخست سال 95 به مردم تحویل داده شود گفت: مردم به ما اعتماد کنند، قول می‌دهیم مسکن مهر را با ارزش افزوده به آنها تحویل دهیم اما مردم باید به تعهدات خود عمل کنند و آورده‌هایی که باید پرداخت کنند را به حساب‌شان واریز کرده تا با تعامل بین ما، مردم و دیگر دستگاه‌ها بتوانیم این پروژه را به سرانجام برسانیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار