دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بوشهر:
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: در دوسال گذشته با متلاشی شدن بیش از 200 باند تهیه و توزیع مواد مخدر کشف این مواد افیونی در استان بوشهر به بیش از 2 برابر افزایش یافت.
کد خبر: ۱۰۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ 10 October 2015
تابناک بوشهر: ارسطو ترکمان منش با بیان اینکه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تلاش‎های وافری در کاهش اعتیاد و افزایش آگاه سازی انجام داده است اظهار داشت: اکنون 14 سازمان مردم نهاد در طرح‌های فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد فعالیت می‎کنند که نقش مهم و تاثیرگذاری در این عرصه داشته‌اند.

وی با بیان اینکه مرکز آسیب شناسی در حوزه مواد مخدر در استان بوشهر تشکیل شده افزود: اکنون 2 مرکز آسیب شناسی در مرکز استان بوشهر و 2 مرکز در برازجان و عسلویه راه‌اندازی شده که نقش مهمی در برنامه‌‎ریزی کاهش مصرف مواد مخدر و افزایش بهبود یافتگان داشته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با بیان اینکه 55 نقطه آلوده از مواد مخدر در استان بوشهر شناسایی و پاکسازی شده افزود: این طرح با مشارکت پلیس مبارزه با مواد مخدر برنامه‌ریزی و در اجرای عملیات‌های مختلف پاکسازی شد.

ترکمان منش با اشاره به اینکه 28 مرکز خصوصی خدمات ویژه‌ای به آسیب دیدگان از اعتیاد ارائه می‌دهد گفت: علاوه بر 28 مرکز یاد شده یک مرکز دولتی نیز در برازجان به آسیب دیدگان ارائه خدمات می‎کند بگونه‎ای که در نیمه نخست امسال یک‎هزار و 525 نفر درمان شده‌اند.

وی با بیان اینکه روستای دویره به عنوان روستای پایلوت برای رفع مواد مخدر انتخاب شده گفت: دراین روستا کارگاه‌‎های آموزشی برای درمان و بازپروری افراد آسیب دیده تشکیل شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از انتخای روستای اسماعیل‎خانی آب‎پخش به عنوان روستای عاری از مواد مخدر یاد کرد و گفت: دراین روستا علاوه بر اینکه هیچ موردی از مواد مخدر وجود ندارد مواد دخانی نیز استفاده نمی‌شود.

ترکمان منش بیان کرد: این روستای 800 نفری با وجود نقاط آلوده در مناطق اطراف خود توانسته است از این معضل که جهان با آن درگیر است مصون بماند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بوشهر از افزایش کشفیات مواد مخدر در استان بوشهر خبرداد و گفت: در دوسال گذشته با متلاشی شدن بیش از 200 باند تهیه و توزیع مواد مخدر کشف این مواد افیونی در استان بوشهر به بیش از 2 برابر افزایش یافت.

ترکمان منش افزود: با متلاشی شدن 183 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در یک و نیم سال گذشته 5.5 تن انواع مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد و 4 هزار و  414 متهم دستگیر شدند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمدرضاحفیظی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
یک سری بزندان مرکزی بوشهر بزنید تا ببینید که چگونه زندانیان با فراغ بال دقیقا زیر دوربین های امنیتی بصورت گروهی مشغول خرید و فروش واستعمال مواد مخدر از جمله شیشه و هرویین هستند در امنیت کامل .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار