مدیر عامل شرکت توزیع برق ایلام:
مدیر عامل شرکت توزیع برق ایلام از پاداش 10 میلیون تومانی برای کاهش تلفات برق خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰ 10 October 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام در حاشیه تورتعالی که  به میزبانی  شهرستان ملکشاهی  برگزار شد، خطاب به مدیران برق شهرستان ها و بخش ها گفت: هر شهرستان و یا بخشی که بتوانند در شش ماه باقیمانده از سال تلفات انرژی الکتریکی را به زیر 15 درصد برسانند از  پاداش 10 میلیون تومانی بهره مند خواهد شد.
هادی شیرخانی در همین راستا افزود:کاهش تلفات نیازمند تلاش مستمر در حوزه های مختلف شرکت است از این رو مدیران امور های 15 گانه باید با برنامه ریزی درست و اصولی زمینه های فعالیت در این حوزه را فراهم نموده و در این راه تعامل مناسبی با دیگر واحد های شرکت داشته باشند.

شیرخانی سیستم برداشت اطلاعات توصیفی مکانی( GIS ) را به عنوان بازوی اطلاعاتی پروژه های توزیع برشمرد و خاطر نشان کرد: تصمیم درست محصول اصلاعات و داده های دقیق است از این رو این سیستم می تواند نقش مهمی در اجرای درست و کارآمد پرژه ها داشته باشد.
این مقام مسئول در پایان از مدیران امورهای مختلف خواست تا با تعامل مناسب با معاونت بهره برداری، در پی یک برنامه ریزی درست و اصولی بوده  وبا ایجاد یک سیستم دقیق برای تعمیرات و بستر سازی مناسب خود را برای مقابله با پیک بار تابستان آینده آماده نمایند./پ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار