معاون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد:
معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از آنجایی که به سمت توسعه نرم‌افزاری پیش می‌رویم در برنامه ششم توسعه برای حوزه ICT بخشی جداگانه تعریف شده است.
کد خبر: ۱۰۹۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷ 10 October 2015
به گزارش تابناک قم، مرتضی براری در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم که در سالن همایش‌های اداره کل پست قم برگزار شد، با اشاره به کاهش حجم پیامک‌ها اظهار کرد: نرم‌افزارهای پیام‌رسان امروز جایگزین سرویس پیامک‌ شده است.

وی افزود: از آنجایی که به سمت توسعه نرم‌افزاری پیش می‌رویم در برنامه ششم توسعه برای حوزه ICT بخشی جداگانه تعریف شده است.

معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه استان قم در حوزه نشر علوم دینی پیشتاز دیگر استان‌های کشور است، گفت: در حوزه نشر علوم دینی نیز می‌توان از فناوری اطلاعات و ارتباطات بهره برد.

براری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به فضای مجازی بسیار اهمیت می‌دهند و معتقدند فضای مجازی به اندازه انقلاب دارای اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه بهترین زیرساخت فناوری در کشور در قم وجود دارد گفت: مهمترین هدف، خلق ثروت از این زیرساخت‌ها است.

معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: تولید محتوا، توسعه کسب و کارهای جدید و توسعه خدمات محورهای فعالیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار