رئیس ستاد دهه فجر استان اصفهان گفت: دادستان کل کشور سخنران ۲۲ بهمن اصفهان است.
کد خبر: ۱۰۹۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴ 10 February 2023

غلامرضا رضایی گفت:امروز چهل و چهارمین ۲۲ بهمن را جشن می‌گیرند که نشان از عزم و اراده مردم در برابر طاغوت‌های غرب و شرق و برقراری حکومتی دینی است .

رئیس ستاد دهه فجر استان اصفهان با بیان اینکه همزمان با تمام کشور در استان اصفهان برنامه‌هایی توسط ستاد در نظر گرفته است، گفت: به گفته رهبری ۲۲ بهمن امسال مظهر حضور و عزت مردم خواهد بود زیرا راهبرد دشمن ایجاد اختلاف بین مردم و دودستگی است.

رضایی ادامه داد: برنامه‌ها در تمام شهرهای استان و بسیاری از روستاها برگزار خواهد شد و اقشار مختلف مردم در برگزاری برنامه‌ها نقش‌آفرینی خواهند داشت و توسط تشکل‌ها و کانون‌های فرهنگی این برنامه‌ها هدایت و برگزار می‌شود. جامعه قرآنی، ورزشکاران، هنرمندان و خوانندگان و … در این جشن مردمی شرکت دارند.

وی افزود: کارگران و افرادی که در کارگاه‌های تولیدی و صنعتی نیز در این روز حضور دارند و به ارائه دستاوردهای خود می‌پردازند وجامعه پزشکی و پرستاری با برپایی غرفه‌های سلامت نیز ایفای نقش می‌کنند.

رئیس ستاد دهه فجر استان اصفهان تصریح کرد: دستگاه‌های مختلف نیز با برپایی غرفه‌های میز خدمت در محل‌های برگزاری تجمع ۲۲ بهمن حضور دارند و در اصفهان راهپیمایی از مسیرهای هشتگانه از ساعت ۹ و نیم آغاز خواهد شد و ساعت ۱۰ در میدان امام (ره) برنامه‌ها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت‌های اتوبوس‌رانی در سراسر استان خدمت‌رسانی می‌کنند و در اصفهان مترو و اتوبوس برای سرویس‌دهی به مردم اعلاام آمادگی کرده است.

رضایی ادامه داد: بانگ الله اکبر نیز شب ۲۲ ام یعنی شب قبل از این تاریخ از پشت بام منازل و مساجد و فضاهای شهری با حضور مردم طنین افکن خواهد شد و برنامه‌های نورافشانی در این ساعت نیز برقرار است.

رئیس ستاد دهه فجر استان اصفهان ادامه داد: از روز ۱۲ بهمن این برنامه‌های شاد در نقاط مختلف برقرار بوده است و این برنامه‌ها را ادامه خواهند داد و غرفه‌هایی برای مشاوره، پذیرایی، مسابقات و خدمات و … برپا می‌شود. برای همه مراسمات سخنران پیش بینی شده که در اصفهان دادستان کل کشور آیت الله منتظری حضور خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار