فرماندار مارگون با اشاره به حجم بالای راه های ارتباطی و گستردگی روستاها و کوهستانی و صعب العبوربودن این راه ها خواستار توجه ویژه مسئولان استانی و کشوری به این شهرستان شد
کد خبر: ۱۰۹۳۱۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰ 19 February 2023

 فرماندار،مدیر هلال احمر شهرستان مارگون و مدیرکل مدیریت بحران استانداری هم به دلیل نامساعد بودن وضعیت جاده‌ها و صعب العبور بودن راه‌های روستایی با یک سورتی پرواز از شهرستان بویراحمد به بخش زیلایی از نزدیک با خرابی های به بار آمده بر اثر بارش های اخیر بازدید کردند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار مارگون گفت: به واسطه کوهستانی بودن با هر بارندگی شاهد رانش زمین و ریزش کوه در شهرستان مارگون بالاخص در بخش زیلایی و روستاهای سیلاب و کلوار بخش مرکزی این شهرستان هستیم .

اندرخور افزود ؛در چند روز گذشته به دلیل ریزش کوه و رانش زمین راه چندین روستا در این دو بخش مسدود شده بود که با همت و تلاش شبانه روزی راهداران برای چندمین بار امروز بازگشایی شد.

وی با اشاره به اینکه با تلاش مامورین راهداری تمامی راه‌های ارتباطی شهرستان باز و تردد در آنها جریان دارد گفت :بزرگترین مشکل در بخش زیلایی و روستاهای سیلاب و کلوار بخش مرکزی نبود جاده های مناسب و بدون آسفالته است که از این حیث مردم این مناطق را با مشکل جدی ایاب و ذهاب مراجعه کرده و باعث به وجود آمدن هزینه های هنگفت و سرسام آوری برای مردمان این روستا ها شده است.

 فرماندار مارگون با اشاره به حجم بالای راه های ارتباطی و گستردگی روستاها و کوهستانی و صعب العبوربودن این راه ها خواستار توجه ویژه مسئولان استانی و کشوری به این شهرستان شد.

نیکروز مدیرکل بحران استانداری استان کهگیلویه و بویراحمدهم گفت: خوشبختانه خسارت جانی بر اثر بارش های چند روز گذشته در شهرستان مارگون نداشتیم اما متاسفانه این بارش‌ها به زیرساخت‌ها از جمله جاده‌ها پل‌ها و روکش آسفالته روستاهای این شهرستان خسارات زیادی وارد کرده است که می بایست این موضوع در ستاد مدیریت بحران استانداری در دستور کار قرار گرفته تا به وضعیت موجود رسیدگی شود. 

امداد هوایی به زیلائی شهرستان مارگون

امداد هوایی به زیلائی شهرستان مارگون

امداد هوایی به زیلائی شهرستان مارگون

امداد هوایی به زیلائی شهرستان مارگون

امداد هوایی به زیلائی شهرستان مارگون

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار