معاون برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان خبر داد:
معاون برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از افزایش 28 درصدی آمار اخبار منتشر شده از شهرداری اصفهان در رسانه‌ها طی سال 1401 نسبت به سال 1400 خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸ 04 April 2023

محمدحسن مردانی با اعلام این خبر گفت: تعداد اخبار تولیدی منتشر شده از سوی مجموعه معاونت‌ها، مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان در سال 1400 بالغ بر 9 هزار و 420 خبر بوده که در سال 1401 به 12 هزار و 79 خبر رسیده و با رشد 28 درصدی روبرو بوده است.
او افزود: این تغییر شامل 62 درصد افزایش خبر در معاونت‌ها، 32 درصد در مناطق پانزده گانه و 12 درصد در سازمان‌ها بوده است.
مردانی با اشاره به مجموعه‌هایی که بیشترین تعداد خبر را در در سال 1401 تولید و منتشر کرده اند، افزود: در بین معاونت ها، معاونت حمل و نقل و ترافیک با 1106 خبر، در میان مناطق، منطقه 9 با 378 خبر و در میان سازمان ها، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با 1688 خبر، رتبه های نخست تولید خبر را به خود اختصاص داده اند.
معاون برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با تأکید بر رشد چشمگیر روند فعالیت خبری و رسانه‌ای معاونت‌های شهرداری اصفهان طی سال 1401 در مقایسه با سال 1400 اظهار کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک با 231 درصد رشد نسبت به آمار سال قبل، در صدر فهرست افزایش آمار اخبار معاونت‌ها قرار دارد و پس از آن معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی با 112 و معاونت مالی و اقتصادی با 69 درصد رشد نسبت به سال گذشته در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.
او درباره روند فعالیت سازمان‌های شهرداری اصفهان در این زمینه اعلام کرد: سازمان پایانه‌های مسافربری با 883 درصد رشد نسبت به میزان خبر تولیدی در سال قبل، رتبه نخست درصد رشد را به خود اختصاص داده است و پس از آن، سازمان حمل و نقل بار با 442 درصد و سازمان نوسازی و بهسازی با 264 درصد افزایش نسبت به سال گذشته در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.
آنگونه که معاون برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان خبر داد، سازمان‌های اتوبوسرانی، خدمات موتوری و قطار شهری به ترتیب با 144، 29 و 28 درصد رشد در سال 1401 نسبت به سال 1400، در صدر افزایش تولید خبر بوده اند.
او درباره مناطق پانزده گانه شهرداری اصفهان نیز توضیح داد: در میان مناطق،‌ منطقه 11 با بیش از 351 درصد افزایش تولید خبر نسبت به سال گذشته در صدر رشد تعداد اخبار مناطق قرار گرفته و مناطق 9 و 2 به ترتیب با بیش از 212 و 164 درصد افزایش نسبت به تعداد اخبار خود در سال 1400 جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند.
معاون برنامه ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان با اشاره به تغییر رویکرد این اداره کل در خصوص تعامل با رسانه‌ها و ارتقای کمی و کیفی عملکرد رسانه ای شهرداری، بیان کرد: برگزاری تورهای تخصصی بازدید از فعالیت‌ها و پروژه‌های شاخص شهرداری اصفهان، برگزاری نشست‌های گپ و گفت صمیمانه مدیران شهری با خبرنگاران و تغییر در سیاستگذاری و هدفمندسازی حمایت از رسانه‌ها از جمله اقدامات موثر در این دوره بوده که منجر به افزایش کمی و ارتقای کیفی فعالیت‌های رسانه ای شهرداری اصفهان شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار