دیدار نوروزی مدیر آموزش و پرورش بویراحمد با نماینده، ولی فقیه در استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۰۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷ 11 April 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، کارکنان اداره آموزش و پرورش بویراحمد در سال جدید با آیت الله حسینی نماینده، ولی فقیه در استان دیدار نمودند
نماینده، ولی فقیه در استان گفت: کار آموزش و پرورش زیربنایی و حساس است که اگر دانش آموزان شایسته از جهات علمی معنوی و اجتماعی تحویل جامعه دهیم قطعا آینده جامعه درخشان خواهد بود و اگر کم کاری صورت گیرد باز به همین تناسب ضرر میکنیم.
آیت الله حسینی افزود: در شهر یاسوج بدلیل آمار بالای دانش آموز و همچنین مهاجر پذیر بودن این شهر، آموزش و پرورش بار سنگینی بر دوش می‌کشد لذا باید توجه گردد و جانمایی لازم صورت گیرد.
امام جمعه مرکز استان تصریح کرد: در شهرستان بویراحمد نه تنها برای وضعیت موجود فضای آموزشی چاره اندیشی شود بلکه باتوجه به مهاجر پذیر بودن برای آینده این شهر هم باید برنامه ریزی نمود.
آیت الله حسینی با اشاره به شعار سال گفت: آموزش و پرورش می‌تواند در جهت تبیین این شعار و فرهنگ سازی باور‌های دینی در بین دانش آموزان نقش بسزایی داشته باشد در واقع تولید را می‌توان در حوزه فرهنگ هم گسترش داد.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش باید با برنامه اقدام کند و اگر دانش آموزان در خصوص شعار سال توجیه گردند قطعا هم در خانه و هم در جامعه تأثیر گذار خواهند بود.
آیت الله حسینی گفت: آموزش و پرورش برای دو موضوع مهم در جامعه یکی مبارزه با تجمل گرایی و دیگری اسراف، برنامه داشته باشد.

مدیر آموزش و پرورش بویراحمد در این دیدار ضمن تقدیر از نماینده، ولی فقیه در استان به جهت حمایت و همراهی همه جانبه با آموزش و پرورش گفت: خوشبختانه در همه عرصه‌ها نگاه امام جمعه شهر یاسوج فرهنگی است.
کورش دلشاد افزود: نماینده، ولی فقیه حقیقتا بدون تشریفات و با سعه صدر از مدارس بازدید میدانی دارند و دانش آموزان ضمن اطاعت از فرمایشات پدر معنوی شهر از رهنمود‌های وی هم بهره کافی را می‌برند.

دلشاد اظهار داشت: آموزش و پرورش بویراحمد با دارا بودن هفتاد هزار دانش آموز در عرصه کنونی که دشمن جنگ ترکیبی را راه انداخته نیازمند همکاری است که می‌طلبد دیگر دستگاه‌ها آموزش وپرورش را تنها نگذارند و حمایت و همکاری لازم را داشته باشند
وی ضمن تشریح عملکرد و موفقیت‌های سال گذشته تصریح کرد: در خصوص ستاد اسکان نوروزی بیش از ۱۶ هزار نفر در قالب ۳۷۰۰ خانوار پذیرش صورت گرفت و حقیقتا آموزش و پرورش در ارئه خدمات تنها بود، ولی موفق عمل کرد.
وی در پایان ابراز داشت: ۲۸ پروژه را برای سفر دوم ریاست جمهوری تعریف کرده ایم اگر اقدام سازنده و تصمیم راهبردی انجام گیرد بحران فضا در شهرستان بویراحمد حل میگردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار