تابناک هرمزگان- توافقنامه برق رسانی به هشت هزار هکتار از اراضی پرورش میگو در هرمزگان با اعتباری افزون بر ۹۱۰ میلیارد تومان عصر یکشنبه به امضا رسید.
کد خبر: ۱۱۰۱۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶ 17 April 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// امضای این تفاهم نامه در راستای مصوبات سفر رییس جمهور بین استانداری هرمزگان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اداره کل شیلات و شرکت برق منطقه ای استان انجام گرفت.

استاندار هرمزگان در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: در سفر رییس جمهور برق رسانی به مزرعه های پرورش میگوی استان به عنوان یکی از طرح‌های پیشران دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفت.

مهدی دوستی افزود: در مرحله نخست اجرای مصوبات سفر رییس جمهور، ۶ مجتمع پرورش میگوی هرمزگان به میزان ۲۵ مگاوات و با اعتباری افزون بر ۱۲۵میلیارد تومان درنظر گرفته شد که افزون بر چهارهزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی میگوی استان با اشتغالزایی یک‌هزار و ۸۰۰ نفر از آن بهره مند شد.

وی بیان کرد: در مرحله دوم نیز سه تفاهم نامه برق رسانی به چهار مجتمع پرورش میگوی (لشتغان، جلابی، خضر و حسنلنگی) به میزان ۶۷ مگاوات با اعتباری افزون بر ۹۱۰ میلیارد تومان منعقد شد که برای هشت هزار هکتار از اراضی پرورش میگوی استان با اشتغالزایی ۲ هزار و ۸۴۰ نفر برق رسانی انجام می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با بیان اینکه دولت مردمی متمرکز بر ارتقای زیرساخت های تولید است، افزود: حجم بالای مصوبات سفر رییس جمهور در بخش های تولید مانند شیلات، کشاورزی و صنعت نشان از همین مهم دارد.

دوستی تصریح کرد: اجرای طرح‌های حاصل از این تفاهم نامه باعث افزایش حدود ۲ برابری بهره وری تولید در واحد سطح می شود که پایداری اشتغال، رونق اقتصادی و ارز آوری را به دنبال دارد.

انتهای پیام//

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار