مدیرکل میراث فرهنگی ایلام خبر داد؛
مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ایلام گفت: ۱۷ دفتر گردشگری سلامت برای خدمات رسانی به گردشگران بویژه اتباع عراقی در شهرستان های مختلف استان راه اندازی شده است.
کد خبر: ۱۱۰۱۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵ 24 April 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛فرزاد شریفی اظهار داشت: شورای راهبری گردشگری سلامت در استان تشکیل شده که شامل گروه نظارت ، گروه سرمایه گذاری، گروه تبلیغات و بازاریابی و گروه آموزش است.

وی افزود: طراحی سیستم ساماندهی مدتور ۳۶۵ جهت شناسایی و ساماندهی گردشگران عراقی ورودی به مرز مهران نیز از دیگر فعالیت های صورت گرفته حوزه گردشگری سلامت در استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ایلام با اشاره به راه اندازی ۱۷ دفتر گردشگری سلامت در استان یادآور شد: ماندگاری حداقل یک شب اقامت گردشگران سلامت در استان به منظور رونق اقتصادی مشاغل مرتبط با این حوزه از اهداف شکل گیری این دفاتر است.

شریفی تاکید کرد: ۲ بیمارستان امام خمینی (ره) و بیمارستان تخصصی کوثر جهت پذیرش بیماران در حوزه گردشگری سلامت معرفی شده اند.

وی اضافه کرد: نرخ نامه تعرفه های پزشکی نیز به سه زبان فارسی ، عربی و انگلیسی در مراکز معرفی شده انجام گرفته و سامانه ای برای ثبت درخواست خدمات پزشکی از سوی متقاضیان عراقی طراحی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ایلام ادامه داد: همچنین در این راستا لیست پزشکانی که بیشترین جذب بیماران متقاضی عراقی را داشته اند، احصا و به دبیرخانه شورای راهبری گردشگری سلامت استان ارائه شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار