وزیر ورزش و جوانان گفت: در سال پیش رو حداقل ۷۰ پروژه ورزشی در استان خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۰۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵ 28 April 2023

سید حمید سجادی امروز هشتم اردیبهشت ماه در بازدید از پروژه های ورزشی شهرستان حمیدیه، اظهار کرد: قسمت بر این بود که به همراه رئیس جمهور به استان خوزستان سفر کنم و در حال حاضر در بین جمع علاقه‌مند به ورزش در شهرستان حمیدیه هستیم که مطالب مختلف ورزشی و غیرورزشی به ما منعکس شد و فرماندار شهر نیز گزارشات خوبی ارائه داد. ضمن این که مردم هم مطالباتی در خصوص این که نیازمند مسیرهایی برای ورزش یا بوستان ورزشی هستند، داشتند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: طی مطالباتی که مردم حمیدیه داشتند مشخص شد که مردم این شهر به چمن‌های طبیعی ورزش بیشتری نیاز دارند. خوشبختانه تیم‌های ورزشی قابل توجهی در این شهر وجود دارد که این موضوع نیز نیاز به چمن‌های طبیعی را نشان می‌دهد. همچنین ایجاد استخر و سالن‌های ورزشی به صورت اختصاصی برای آقایان و بانوان از دیگر نیازهای ورزشی شهرستان حمیدیه است.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: از یک سالن چندمنظوره ورزشی در حال ساخت نیز بازدید داشتیم که از نظر جایگاه تماشاگران شاید بتوان فضای سکوها را افزایش داد تا به جمعیت دو برابر ۵۰۰، ۶۰۰ نفری فعلی برسد. این سالن نیاز به تأسیسات برودتی، کفپوش و تجهیزات و امکانات ورزشی دارد که طی صحبتی که با مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان و  فرماندار شهر حمیدیه داشتم از آن ها خواستم که یک مناسبت نزدیک را پیش‌بینی کنند تا انشاءالله این سالن چندمنظوره به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: همجوار این سالن یک استخر وجود دارد که بیش از ۱۲ سال است که کلنگ‌زنی شده و نیاز است در خصوص تأمین منابع مالی ساخت آن، اقدامات لازم انجام شود تا این استخر نیز به بهره‌برداری برسد و علاقه‌مندان به ورزش‌‎های آبی بتوانند از آن استفاده کنند. جزو وظایف ما است که برنامه‌ریزی کنیم که این استخر هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

سجادی خاطرنشان کرد: انشاءالله در سال پیش رو حداقل ۷۰ پروژه ورزشی در استان خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد. ضمن این که تاکنون اقدامات خوبی هم در اختیار جامعه ورزش در این استان قرار گرفته است. استان خوزستان فوتبال خیز است و مردم آن علاقه بسیاری به فوتبال دارند اما در کشتی فرنگی نیز این استان لایق و شایسته عمل کرده است و همین اخیراً فرنگی کاران خوزستان در رقابت های قهرمانی آسیا از ۵ مدال طلایی که کاروان تیم ملی به دست آورد، سه مدال را از آن خود کردند و این جای تبریک دارد.

وی عنوان کرد: از نظر امکانات ورزشیو پایگاه‌های قهرمانی و همگانی استان خوزستان فوق‌العاده است و باید بگویم در بخش توسعه ورزش همگانی و بحث آموزش، استان خوزستان در بین تمام استان‌ها در سال ۱۴۰۱ رتبه اول را کسب کرد و این جای تبریک دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار