استاندار یزد:
استاندار یزد با بیان اینکه اطلاع‌رسانی خدمات مرتبط با اربعین نباید به روزهای آخر موکول شود گفت: اطلاع رسانی و آموزش در ارتباط با اربعین آغاز شود.
کد خبر: ۱۱۰۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶ 01 May 2023

مهران فاطمی در نشست ستاد اربعین استان یزد با اشاره به اینکه یکی از موضوعات بسیار مهم در ارتباط با مراسم بزرگ پیاده‌روی اربعین بحث اطلاع‌رسانی در ارتباط با خدماتی است که به زائران امام حسین(ع) ارائه می‌شود، اظهار داشت: توصیه‌ها و اطلاع‌رسانی‌ها نباید به هفته‌های آخر موکول شود، به عنوان نمونه، از هم اکنون توصیه‌های لازم در خصوص دریافت گذرنامه یا تمدید آن انجام شود.

وی با قدردانی از اقدامات انجام شده جهت خدمات‌رسانی مطلوب به زائران سید الشهدا(ع) در اربعین حسینی گفت: تمهید شرایطی برای ارائه خدمات بهتر به زائران و برگزاری باشکوه تر این اجتماع بزرگ، حسنه‌ای اجتماعی با برد بین‌المللی است.

استاندار یزد خدمت و نوکری زائران ائمه اطهار(ع) را توفیق بزرگی خواند و عنوان کرد: باید با نیت خالص، همت بالا و برنامه‌ریزی دقیق و عالمانه برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به زائران امام حسین(ع) تلاش کرد.

فاطمی بر بهره‌گیری از تجربیات مدیریت و ساماندهی مسائل مربوط به زوار در سال‌های گذشته و نیز انجام کارهای نوآورانه و فناورانه جهت پیشبرد هرچه بهتر امور تاکید کرد.

وی به تبیین ضرورت تدوین بسته‌هایی مشخص برای کمیته‌های ذیل ستاد اربعین حسینی پرداخت و افزود: محورهای هر بسته به صورت دقیق، علمی و مبتنی بر تجربیات تعیین و متولی هر محور و برنامه زمان‌بندی آن‌ها مشخص شود.

استاندار یزد با بیان اینکه توصیه‌ها و اطلاع‌رسانی‌ها نباید به هفته‌های آخر موکول شود، خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه از هم اکنون توصیه‌های لازم در خصوص دریافت گذرنامه یا تمدید آن انجام شود.

فاطمی افزود: بر اساس تجربیات سال‌های گذشته از عمده نیازمندی‌های دارویی مردم در راهپیمایی از هم اکنون این نیازها احصا و مکاتبات لازم برای تامین آن صورت گیرد.

 استاندار یزد در این نشست به صورت مبسوط به بررسی آخرین وضعیت ساخت موکب سید الشهدا(ع) در مرز چذابه و مسائل مربوط به آن پرداخت و بر پیگیری جدی مسائل مربوط به آن تاکید کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار