کد خبر: ۱۱۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰ 12 October 2015
معاون هنری حوزه هنری کشور گفت: فعالان هنری در کشور باید با علاقه به توسعه فرهنگ و هنر کشور بپردازند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فاضل نظری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید حوزه هنری استان البرز اظهار کرد: حوزه فرهنگ و هنر در کشور نیازمند تحولات اساسی است و فعالان هنری باید در این عرصه تلاش و همت خود را دو چندان کنند.

وی ادامه داد: کار جهادی در حوزه هنر یکی از نیازهای اساسی در کشور است لذا برای رسیدن به اهداف مورد نظر نباید منتظر ابلاغ‌ها و آیین‌نامه‌ها باشیم و باید در حوزه فرهنگ و هنر عاشقانه تلاش کنیم.

معاون هنری حوزه هنری کشور فرهنگ و هنر هویت ما محسوب می‌شود لذا باید به این دو مقوله اهمیت ویژه دهیم و برای تعالی و رشد فرهنگ و هنر تلاش بیشتری را داشته باشیم.

نظری فعالیت حوزه هنری استان البرز را مثبت ارزیایی کرد و گفت: وجود مجموعه‌ای از افراد مذهبی، فرهنگی و توانسته فعالیت‌های هنری و فرهنگی در این استان را به سمت توسعه سوق دهد.

در ادامه این مراسم رئیس قبلی حوزه هنری البرز طی سخنانی به حضور فعالان فرهنگی و هنری مستعد در این استان اشاره کرد و گفت: باید از این استعدادها به خوبی حمایت شود تا با پرورش بیشتر این افراد به سمت تحولات اساسی در زمینه فرهنگ و هنر البرز پیش برویم.

عبدالحمید قره‌داغی افزود: سال‌های گذشته ساختار و زیرساخت‌های فرهنگ و هنر در این استان با کمبودها و ضعف‌های اساسی مواجه بود که با همت و تلاش فعالان فرهنگی و هنری در این استان امروز موفق شده‌ایم بخشی از نیازها در این حوزه را مرتفع کنیم.

در این مراسم از خدمات عبدالحمید قره داغی تقدیر و اسماعیل آجرلو به عنوان رئیس جدید حوزه هنری استان البرز معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار