رئیس کمیته راه و شهر‌سازی مجلس شورای اسلامی از بهره‌برداری سواره‌روی محور سوادکوه تا پایان بهمن‌ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴ 12 October 2015
به گزارش تابناک مازندران کمال علی‌پور در حاشیه بازدید وزیر راه و شهر‌سازی از محور سوادکوه، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به سفر هیئت دولت به مازندران و با بیان اینکه سواره‌روی محور سوادکوه تا پایان بهمن‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: زیر‌گذر‌ها، تونل‌ها و دور‌برگردان‌های محور سوادکوه نیز در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به تملک بخش‌هایی از محور سوادکوه در بالا‌زیراب و سرخ‌کلا، افزود: 40 میلیارد تومان برای تملک حاشیه محور سوادکوه در بالا‌زیراب و سرخ‌کلا در نظر گرفته شده است.
نماینده سوادکوه‌، سوادکوه‌شمالی، قائم‌شهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی به قول مساعد وزیر راه و شهر‌سازی برای تزریق مالی برای محور سوادکوه اشاره و خاطر نشان کرد: تلاش وزارت راه و شهر‌سازی برای استفاده از سواره‌روی محور سوادکوه تا پایان بهمن‌ماه امسال است.
رئیس کمیته راه و شهر‌سازی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به بازدید وزیر راه و شهر‌سازی از پروژه تقاطع غیرهم‌سطح غدیر قائم‌شهر اشاره و اظهار کرد: کمک‌هایی در گذشته از وزارت راه در اجرایی شدن استفاده شده است و در این سفر هم مقرر شد تا با همکاری حمل و نقل و پایانه‌های کشور و شرکت زیر‌ساخت وزارت راه و شهر‌سازی و شهرداری قائم‌شهر تکمیل شود.
این مسئول افزود: اعتبار تکمیلی برای ورودی و خروجی قائم‌شهر در میدان جانبازان و جاده کمربندی با همکاری وزارت راه و شهر‌سازی و شهرداری قائم‌شهر اجرایی می‌شود.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تلاش سه سال اخیر خود برای پرداخت هزینه گمرک برای پایان پلمب دستگاه‌های نساجی خبر داد و با بیان اینکه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، دستگاه‌های نساجی موجود رفع پلمب شد، خاطرنشان کرد: رفع پلمب دستگاه‌های نساجی بعد از 15 سال اتفاق افتاد و سرمایه‌گذار نیز قول راه‌اندازی تکمیلی آن طی هفت ماه آینده را داده است که اشتغال‌زایی به دنبال دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار