دادستان عمومی و انقلاب ایذه با با تایید خبر کشته شدن "اکبر لیموچی" مدیر مسئول روزنامه توسعه جنوب در این شهرستان گفت: تحقیقات در خصوص شناسایی متهمان این پرونده آغاز شده است.
کد خبر: ۱۱۰۴۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳ 13 May 2023

به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، محمد رسالتی بیان‌کرد: شب گذشته بیست و دوم اردیبهشت، در ساعت ۱۹ فردی ناشناس پس از پیاده شدن از خودرو و ورود به کافه‌ای در شهر ایذه، به سمت مقتول (اکبر لیموچی) شلیک کرد که منجر به قتل وی شد.

وی ادامه داد: به محض اطلاع از این حادثه، بازپرس ویژه قتل در صحنه جرم حاضر و تحقیقات مقدماتی آغاز و دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمین این پرونده صادر شد.

واکنش معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حادثه تلخ قتل مدیر یک روزنامه

معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی حادثه‌ تلخ کشته شدن اکبر لیموچی، مدیر مسئول روزنامه توسعه جنوب، با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت به خانواده محترم این مدیر رسانه‌ای و همکارانش، بر پیگیری دقیق موضوع تاکید کرد.

معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این اطلاعیه، ضمن اظهار تاسف از حادثه تلخ کشته شدن اکبر لیموچی یکی از مدیران رسانه‌ای استان خوزستان، درگذشت این فعال رسانه‌ای را به خانواده محترم، بازماندگان و همکاران و همشهریان او تسلیت گفت.

این معاونت با تاکید بر پیگیری دقیق موضوع قتل توسط دستگاه‌های ذیربط، خاطرنشان کرد: مسئولان انتظامی و قضایی استان خوزستان از لحظه وقوع حادثه تحقیقات خود را برای بررسی حادثه آغاز کردند و تا حصول نتیجه با دقت بر پرونده نظارت دارند. 

معاونت مطبوعاتی همچنین از اصحاب رسانه خواسته است تا اعلام نتایج از سوی مراجع ذیصلاح، از گمانه‌زنی در خصوص پرونده خودداری و اخبار را تنها از مراجع رسمی دنبال کنند.

بر اساس این گزارش، سرهنگ صمد عباسی سرپرست مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا شب گذشته در توضیح این خبر گفت: عاملان این جنایت سوار بر خودرو ال 90 به محل جنایت آمده و با ورود به کافه مقتول را به قتل رساندند.

همچنین حسن سبزواری بخشدار مرکزی ایذه نیز ضمن تایید حمله به کافه‌ای در خیابان سلمان فارس شهر ایذه و قتل اکبرلیموچی گفت: متاسفانه وی با اصابت گلوله جان باخت.

برچسب ها: دادگستری ، ایذه ، قتل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار