چالش‎ها و ابهامات حوزه بیمه تکمیلی درمان کارکنان با حضور مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، رییس تحلیل ریسک و بیمه شرکت ملی نفت ایران، مدیرعامل شرکت بیمه طرف قرارداد و هیئت همراه برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴ 15 May 2023

به گزارش پایگاه اطلاع­‌رسانی نفتخیز، در این جلسه دکتر منوچهر بارانی با اعلام اینکه بیش از 71 هزار نفر از کارکنان و خانواده ‎های آنان متقاضی استفاده از خدمات بیمه ‎ای هستند، گفت: ایجاد رضایتمندی حداکثری، مهمترین هدف از ارائه خدمات بیمه ‎ای به همکاران خصوصا نیروهای پیمانکاری و قراردادی است که در شرایط بد آب و هوایی و سخت کاری مشغول خدمت هستند.

وی افزود: انتظار داریم خدماتی که ارائه می ‎شود در بالاترین سطح و کیفیت ممکن ارائه شود و شرکتهای بیمه از روز اول نسبت به فراهم آوردن تسهیلات لازم و ارائه خدمات همکاری نمایند.

مدیر منابع انسانی با بیان اینکه تمهیداتی با همکاری امور مالی اندیشیده شده تا مشکل معوق ماندن پرداخت حق بیمه برطرف شود، ادامه داد: عقد قرارداد با پیمانکاران در کوتاه ترین زمان ممکن و همچنین شرکتهای بیمه با مراکز درمانی باکیفیت از دیگر خواسته های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است.

توسعه نرم افزاری و خدمات الکترونیکی

دکتر بارانی با اشاره به لزوم استقرار نمایندگان بیمه طرف قرارداد در همه شهرها و دادن اختیار لازم آنها، گفت: نیاز است که این نمایندگان با تعامل دوسویه همواره پاسخگو باشند.

مدیر منابع انسانی در پایان بر لزوم تولید و توسعه سامانه بیمه تکمیلی تاکید کرد و بیان داشت: جهت برطرف نمودن بسیاری از مسائل ناشی از عدم ارتباط و تعامل شفاف ‎تر بین دو مجموعه نیاز است با تشکیل کارگروهی، چگونگی ارتقاء سطح کیفی خدمات آنلاین و توسعه سامانه ‎های نرم افزاری مورد بررسی قرار گیرد.

رییس تحلیل ریسک و بیمه شرکت ملی نفت ایران نیز در این نشست گفت: کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در خط مقدم تولید نفت کشور هستند و ضرورت دارد که خدمات شایسته و درخوری دریافت نمایند، به همین منظور اولین جلسه بررسی چالش‎های حوزه بیمه تکمیلی را در این شرکت برگزار نمودیم.

علی اکبر نظری افزود: در قرارداد جدید تعامل مثبتی بین شرکت ملی نفت ایران و شرکتهای تابعه وجود دارد و برنامه های مختلفی برای جلب رضایت حداکثری کارکنان متقاضی درنظر گرفته شده است.

در این نشست هدایت یزدی معاون مدیر در امور نظارت بر برنامه و ارزيابي خدمات منابع انساني گزارشی از آمار و خدمات بیمه ‎ای در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ارائه داد و گفت: بازنگری در تنظیم و تدوین قرارداد، تسریع در برگزاری مناقصه، اعلام شرایط قرارداد به بیمه گذاران، ثبت لیست اسامی در سامانه بیمه گر، ارائه خدمات آنلاین و عقد قرارداد با مراکز درمانی معتبر را از جمله مهمترین مسائل مربوط به فرایند تمدید قرارداد برشمرد.

کارکنان مناطق نفتخیز جنوب دغدغه ای برای درمان نداشته باشند

مدیرعامل بیمهء طرف قرارداد در این نشست عنوان کرد: با شرایط سخت کاری در مناطق نفتخیز جنوب آشنا هستیم و اولویت ما ارائه خدمات مناسب بیمه تکمیلی درمان به کارکنان سخت کوش صنعت نفت در جنوب می باشد.

وی با بیان اینکه بنا داریم خدمات بیمه ای را گسترش بدهیم افزود: تاسیس شعبه جدید در استان خوزستان و استقرار نمایندگان متعدد جهت پاسخگویی سریع به متقاضیان از جمله برنامه ‎های مهم ما در مناطق نفتخیز است و کارکنان هیچگونه دغدغه ای برای درمان نداشته باشند.

وی در پایان گفت: خدمات آنلاین در مراکز درمانی به هیچ عنوان قطع نخواهد شد و کارکنان مجموعه ما به طور مستمر پاسخگوی مسائل و مشکلات متقاضیان خواهند بود.

در این نشست کارشناسان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکتهای تابعه، شرکت ملی حفاری ایران و شرکت نفت و گاز اروندان مهمترین چالش های حوزه بیمه تکمیلی را عنوان نمودند و راهکارهای خود را به منظور انجام خدمات مطلوب‎تر ارائه دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار