رئیس اداره راهداری آبدانان:
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای آبدانان گفت: به منظور بهبود و ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی شهرستان آبدانان روکش آسفالت محور آبدانان- مورموری به طول ۶ کیلومتر انجام شد.
کد خبر: ۱۱۰۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰ 17 May 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ شکرالله رستمی با بیان اینکه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آبدانان اقدامات موثری را در حوزه‌ راهداری و حفظ و توسعه راه‌ها انجام داده است، اظهار داشت: این اداره جهت جلوگیری از فرسایش بیشتر آسفالت در این مقاطع، اقدامات لازم را در جهت ترمیم رویه آسفالت بکار گرفت و این عملیات بطول ۶کیلومتر با آسفالت گرم اجرا و به بهره برداری رسید.

وی افزود: همچنین ۹۰ کیلومتر خط کشی،انجام ۱۰۰۰ متر مکعب ریزش برداری و ۵۰ کیلومتر قنوزنی در راه های مواصلاتی شهرستان و حذف یک نقطه از نقاط پر حادثه رانشی در محور مورموری_ دشت عباس از دیگر اقدامات این اداره بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای آبدانان با اشاره به دیگر فعالیت ها در این بازه ی زمانی خاطر نشان کرد: علاوه بر انجام این عملیات، اقدامات ایمنی در جهت کاهش سوانح و حوادث جاده ای انجام شده که از جمله میتوان به تعریض دو مورد پل در محور آبدانان_ سراب‌باغ ،سه مورد تعریض پل در آبدانان _ دره شهر،لکه گیری حوزه استحفاظی با آسفالت سرد کیسه و…. اشاره کرد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار