گزارش تابناک گیلان به بهانه دیدار پارسه و داماش ؛
بارها و به اشکال مختلف هیئت فوتبال گیلان اعلام کرده که بیش از اندازه معقول توانایی کمک به دو باشگاه معروف ملوان و داماش را ندارد. اما باید از شخص الماسخاله پرسید که میزان توانایی مجموعه هیئت فوتبال در اجرای برنامه های فرهنگی و اخلاقی تا چه میزان است که جامعه فوتبال گیلان توقع بی جایی نداشته باشد!؟
کد خبر: ۱۱۰۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ 13 October 2015
تابناک گیلان: آشفته بازاری که این روزها در ورزش کشور و در راس آن ها فوتبال به وجود آمده، مدیران ما را باید به سمتی وا دارد که بجای برد و باخت، به اخلاق و فرهنگ سازی توجه بیشتری کرده و در این باب کمر همت را ببندند و پاشنه کشیده نظام اخلاقی را در ورزش نهادینه کنند.

به گزارش تابناک گیلان، این روزها مردم از فوتبالی می گویند که ماشینی شده و دیگر رنگ و بوی تعصب قدیمی ها را ندارد، فوتبالی که فوتبالیست هایش را با مدل مو و ماشین های آنچنانی شان می شناسند تا با شوت ها و دربیل های مبهوت کننده شان، حرفی که دو تن از بازیکنان نه چندان دور سابق فوتبال کشور زدند.

از فوتبالی می گویند که صفرهای قرارداد در آن چشم ها را از حدقه بیرون می آورد، اما اخلاق فوتبالی ها به نیمه گمشده این رشته پرمخاطب تبدیل شده است.

سالهاست اخلاق و جوانمردی در ورزش جای خود را به بی اخلاقی و پول داده اند و نتیجه گرایی و قهرمان پروری پایه های فرهنگی ورزش کشور را متزلزل کرده است. به راستی مشکل از کجا اغاز شد؟ چه کسانی در بروز بی اخلاقی ها مقصرند و برای برون رفت از این فضا چه باید کرد؟هیئت های فوتبال در این زمینه چه وظیفه ای دارند؟

بداخلاقی روز گذشته باعث شد تا مباحث اخلاقی که خیلی کم رنگ در رسانه ها مطرح می شد نیز مطرح شود و در این میان برخی اخبار نشان از وساطت برخی مدیران ورزشی و حتی چهره های بیشتر رسانه های تا ورزشی نیز هنگام مواجهه با چنین رفتارهایی داشت تا جائیکه این افراد در صدد توجیه رفتار های زشت صورت گرفته برآمدند.

روز گذشته بود که اتفاق تلخ دیگری در فوتبال گیلان رخ داد:

در پایان دیدار دو تیم پارسه و داماش گیلان بازیکنان دو تیم با یکدیگر کتک‌کاری شدیدی کردند.

در پایان مسابقه داماش گیلان و پارسه که دیروز در ورزشگاه صنایع دفاع تهران برگزار شد بازیکنان دو تیم ابتدا با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند و سپس این درگیری تبدیل به کتک‌کاری شدید بین بازیکنان دو تیم شد.

مجید جهانپور سرمربی داماش با اشاره به این اتفاق گفت: بازیکنان دو تیم قصد داشتند با یکدیگر دست بدهند که بگومگویی بین آنها پیش آمد و به یکباره دروازه‌بان تیم پارسه مثل یک رزمی‌کار با کفش استوک به گردن بازیکن ما حافظ یعقوبی زد و او را از ناحیه دست و گردن به شدت مجروح کرد.

به گفته فارس،وی ادامه داد: همچنین یکی دیگر از بازیکنان این تیم با سر به بینی محمد حیدری بازیکن ما کوبید که او هم اکنون از نظر جسمانی شرایط بدی دارد. نیروی انتظامی هم گاز اشک‌آور زد.


هیئت فوتبال گیلان چه نقشی در بی اخلاقی ها از سکو تا مستطیل سبز دارد؟ / در کمیته های فرهنگی هیئت فوتبال چه می گذرد؟


به گزارش تابناک، چندان نباید از هیئت فوتبال گیلان در خصوص برنامه های اخلاقی و فرهنگی توقعی داشته باشیم چرا که وقتی حتی سایت فدراسیون فوتبال کشور نه اعضای این کمیته را معرفی کرده و نه حتی اقدام به انتشار یک مورد عملکرد این کمیته در سایت نشده که فوتبالی ها بدانند اصلا این کمیته به چه کاری می آید، آن وقت ما از شخص الماسخاله چه انتظاری می توانیم داشته باشیم؟

بارها و به اشکال مختلف هیئت فوتبال گیلان اعلام کرده که بیش از اندازه معقول توانایی کمک به دو باشگاه معروف ملوان و داماش را ندارد. اما باید از شخص الماسخاله پرسید که میزان توانایی مجموعه هیئت فوتبال در اجرای برنامه های فرهنگی و اخلاقی تا چه میزان است که جامعه فوتبال گیلان توقع بی جایی نداشته باشد!؟

آیا الماسخاله به عنوان رئیس هیئت فوتبال گیلان می داند که کمیته های فرهنگی در شهرستان ها به چه شکلی اداره می شود و چند شهرستان حتی به شکل ظاهری و ساده یک دبیر کمیته فرهنگی هم ندارد!؟


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار