مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به آغاز طرح پرداخت پاداش به مشترکین برق بخش خانگی از ابتدای خرداد ماه گفت: مشترکان کلانشهر اهواز با صرفه جویی حداقلی در مصرف برق بیش از ۱۰ میلیون ریال در ماه پاداش دریافت خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۰۸۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸ 06 June 2023

عبدالحمید عباس شیاری اظهارکرد: طرح پرداخت پاداش به مشترکان خانگی از ابتدای خرداد آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

شیاری با اشاره به مصوبه وزارت نیرو در خصوص طرح دریافت پاداش به تمام مشترکین خانگی خوش مصرف گفت: مشترکان خانگی به ازای هر کیلو وات ساعت صرفه جویی نسبت به سال گذشته خود ۲۰ برابر تعرفه منطقه خود به ازای هر کیلو وات کاهش، پاداش دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد برق مصرفی در اهواز در حوزه خانگی است افزود: این طرح ظرفیت بسیار مناسبی برای مشترکان مناطق گرمسیری نظیر استان خوزستان است که با اتخاذ راهکارهای ساده از جمله تنظیم دمای کولرهای گازی بر روی ۲۴ درجه و یا خاموش کردن کولرهای اضافی ماهیانه بیش از ۱۰ میلیون ریال پاداش دریافت کنند.

وی تصریح کرد: از ۱۶خرداد ماه امسال در راستای صرفه جویی حداکثری و تامین رفاه و آسایش عمومی اعمال کاهش ساعت اداری اجرا خواهد شد تا با این اقدام مهم در ساعت پیک یا اوج مصرف پایداری شبکه برق در جهت استمرار خدمت رسانی مطلوب به شهروندان را شاهد باشیم.

طبق برنامه‌های پیشنهادی وزارت نیرو تمام مشترکان کشاورزی این کلانشهر می‌توانند با خاموش کردن پمپ‌های برقی تامین آب مزارع خود از ساعت ۱۱ تا ۱۸ و استفاده در ساعات دیگر شبانه روز از برق کاملا رایگان استفاده کنند.

بر اساس اعلام شرکت توزیع برق اهواز با توجه به افزایش دما در این کلانشهر ، پیک اول اوج مصرف از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۷ و پیک دوم مصرف برق از ساعت ۱۸ تا ۲۲ برآورد شده است.

شرکت توزیع نیروی برق اهواز بیش از ۶۲۰ هزار اشتراک فعال است که شهرهای اهواز، حمیدیه، کارون، باوی و حمیدیه را تحت پوشش خود دارد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار