رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر گفت: در سال جاری ۳۰۳ مددجو تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بهشهر از خدمت بیمه های اجتماعی بصورت کامل بهره مند شدند.
کد خبر: ۱۱۰۹۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴ 11 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، موسی جباری گفت: در سال جاری ۳۰۳ مددجو تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بهشهر از خدمت بیمه های اجتماعی بصورت کامل بهره مند شدند.

وی افزود: یکی از راهکار های مهم کمیته امداد در توانمند سازی خانوارهای تحت حمایت، بهره مندی آنها از خدمات بیمه های اجتماعی است تا بتوانند در آینده از مزایای حق بازنشستگی و تامین آتیه آن استفاده کنند.

رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر بیان داشت: پرداخت حق بیمه اجتماعی مددجویان در این مدت برای ۳۰۳ نفر به تفکیک طرح های اشتغال ۱۳ نفر و پرداخت حق بیمه اجتماعی مددجویان زن سرپرست خانوار ۱۳۶ نفر از منابع دولتی کمیته امداد صورت گرفته و تامین شده است و ۱۵۴ نفر هم بیمه روستایی و عشایری می باشد که سرانه پرداخت بیمه زنان سرپرست خانوار ۹۵۰ هزار تومان بیان شده است.

جباری با اشاره با اینکه در سال گذشته ۸ نفر از مددجویانی که مبلغ بیمه اجتماعی آنها از طرف کمیته امداد شهرستان طی سالیان واریز می شده، بازنشسته شده و از سازمان تامین اجتماعی، مستمری دریافت می کنند گفت: هدف از، بیمه مددجویان توانمندی و ایجاد درآمد پایدار ارتقا سطح اعتماد به نفس آنها، حفظ منزلت اجتماعی مددجویان است.

لازم بذکر است: در شهرستان بهشهر ۳۶۴۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار