نوجوان قمی پس از حدود دوسال ورود به عرصه بوکس حالا برای حضور در تیم ملی حاضر می شود و در گفت و گویی از تلاش هایش برای رسیدن به اردوی تیم ملی، از دویدن کنار ریل راه آهن تا تمرین با حریف فرضی می گوید.
کد خبر: ۱۱۰۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱ 13 June 2023

به گزارش تابناک قم، امیررضا رحیمی آزاد، متولد 1386 قم که پس از 4 سال رقابت روی تشک کشتی، نزدیک به دو سال است که به رینگ بوکس وارد شده و با استعدادی شگرف قرار است تا در تیم ملی نوجوانان بدرخشد.

رحیمی می گوید پیش از این در کشتی در آمادگی کامل به سر میبردم اما به علت بیماری کرونا از کشتی فاصله گرفتم و پس از بهبودی و به دنبال علاقه قدیمی به سمت ورزش بوکس رفتم و حدود یک سال ونیم است که در بوکس فعال هستم.

وی ادامه داد: بنده تمامی تمرین هایم را در قم و تحت نظر استاد غلامرضا کاظم پور انجام داده ام.

امیررضا رحیمی آزاد کمبود لوازم و تجهیزات را چالش بوکسوران اذعان کرد و گفت امیدوارم به بوکس قم بیشتر رسیدگی شود چرا که حرف بچه های بوکس قم داشتن تجهیزات، رسیدگی بیشتر به خانه بوکس قم و برگزاری مسابقات درون استانی است تا بچه های قم بتوانند رشد کنند.

رحیمی، دانش آموز سال نهم می باشد و قصد دارد وارد رشته تربیت بدنی بشود و اولویت خودش را بوکس می داند.
بوکسور قمی پیرامون انتخاب در تیم ملی می گوید: قرار است تا در هر رده سنی 5 نفر برای مسابقات اعزام بشوند که من خودم را در این 5 نفرخواهم دید.

وی می گوید: در صورت برد و باخت در مسابقات آسیایی در بوکس خواهم ماند، تمرین خواهم کرد و هدفم رسیدن به المپیک است.

امیررضا رحیمی آزاد در راستای تمرینات و تلاش های آزاد خود می گوید: اغلب اوقات اول صبح کنار ریل راه آهن میدوم و گاهی شده است حتی حیوان ولگرد دنبالم کرده است (با لبخند) و بخش دیگری از تمریناتم در خانه با حریف فرضی و کیسه بوکسم می باشد.

این بوکسور مستعد قمی که امروز خودش را به اردوی تیم ملی معرفی می کند توانسته است در مسابقات گذشته خود با درخشش تمام، چند حریف قدر را یکطرفه ببرد و در صورت فیکس شدن می تواند در مسابقات آسیایی قزاقستان افتخار آفرین شهر و کشورمان باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار