مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: فعالیت پایگاه‌های طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزی با عنوان تربیت بدون توقف با حضور ۵۰۰ هزار دانش‌آموز از روز سه‌شنبه در استان آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۰۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴ 13 June 2023

مسعود حمیدی‌نژاد روز سه‌شنبه در آیین آغاز فعالیت‌های تابستانی طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان استان خوزستان در سینما مهر آبادان اظهارکرد:با توجه به برخی عقب‌افتادگی‌ها در مسائل آموزشی به صورت خاص و در مسائل تربیتی در استان نیاز به نگاه ویژه داریم از این رو با شروع تابستان نیز آموزش و پروش تعطیل نخواهد شد.

وی افزود: در سال جاری یکهزار و ۵۰۰ پایگاه طرخ غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزی در خوزستان فعال خواهند شد و از امروز فعالیت‌های خود را در سراسر استان آغاز خواهند کرد.

حمیدی‌نژاد به حضور ۱۵۰ هزار دانش‌آموز استان خوزستان در طرح اردوهای راهیان پیشرفت اشاره و بیان کرد: ۵۰۰ هزار دانش‌آموز از یک میلیون و ۵۰۰ هزار دانش‌آموز در کلاس‌های مختلف آموزشی، دینی، اعتقادی، گردشگری و اردو از جمله اردوی زیارتی مشهد مقدس شرکت خواهند کرد.

وی افزود: امسال یک تابستان شاد همراه با برنامه‌های متنوع برای دانش‌آموزان شهری و روستای در نظر گرفته شده و قرار بر این است تا در شهرها امکاناتی نظیر استخر و زمین‌های فوتبال از شرکت‌ها و اداره‌های مختلف با کمک استانداری در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد و در مناطق روستایی نیز زمین‌های چمن و آزمایشگاه‌های مدارس در اختیار دانش آموزان قرار گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امسال تابستان شاد همراه با برنامه‌های متنوع برای دانش آموزان پیش‌بینی شده تا شروع سال تحصیلی جدید با یک رشد علمی و اعتقادی برای دانش آموزان باشد.

مدیر آموزش و پرورش آبادان نیز در این آیین اظهار کرد: برای حضور ۲۰ هزار دانش‌آموز آبادانی در کلاس‌های اوقات فراغت برنامه ریزی شده است.

سید علی موسوی افزود: از همه ظرفیت آموزش و پرورش آبادان استفاده خواهد شد تا اجازه ندهیم وقت دانش آموزان هدر برود.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار