امام‌جمعه اردکان:
امام‌جمعه اردکان: گفت: بنابر آمار بیش از ۱۵ هزار نفر از مردم، شخصیت‌ها و نخبگان ما به‌واسطه جنایات منافقین جان خود را از دست دادند و این تاریخ سیاه منافقین باید برای مردم بازگو شود.
کد خبر: ۱۱۱۰۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸ 14 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، حجت‌الاسلام سید اسماعیل شاکر اردکانی با اشاره به جنایات منافقین در ترور و قتل‌عام ملت ایران گفت: با شکل‌گیری انقلاب اسلامی و با شروع پیروزی ملت ایران و هم‌زمان با شور انقلابی مردم، منافقین از این فرصت سوءاستفاده کردند و با تبلیغات در بین مردم و برخی افراد نفوذ کردند و زمینه بزرگ‌ترین جنایت را در دوره معاصر علیه ملت ایران رقم زدند.

وی ادامه داد: منافقین ابتدا شخصیت‌های بزرگی مثل شهید آیت‌الله بهشتی ترور کردند و به اختلاف‌افکنی بین دوستان و پیروان انقلاب پرداختند و سپس به ترورهای خیابانی و کشت‌وکشتارهایی دست زدند که در تاریخ کم‌سابقه است، حتی مردم عادی را که ظاهرشان فردی متدین و انقلابی بود ترور می‌کردند و به آنها رحم نمی‌کردند.

امام‌جمعه اردکان افزود: بنابر آمار بیش از 15 هزار نفر از مردم، شخصیت‌ها و نخبگان ما به‌واسطه جنایات منافقین جان خود را از دست دادند و این تاریخ سیاه و ظلم و ستم منافقین باید برای مردم بازگو و یادآوری شود تا منافقین با چهره حق‌به‌جانبی که از خود نشان می‌دهند ما را فریب ندهند.

شاکر اضافه کرد: با همه تلاش‌هایی که منافقین انجام می‌دادند و ترورهایی که مرتکب شدند مردم ما پای انقلاب ایستادند و بصیرت و آگاهی خود را حفظ کردند و شهادت شخصیت‌هایی چون آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یارانشان، چهره واقعی منافقین و نفاق را برای مردم و آنهایی که دچار غفلت شده بودند و تحت‌تأثیر تبلیغات سوء آنها قرار گرفته بودند برملا شد  و مردم آگاه شدند.

 وی ادامه داد: در تشییع جنازه شهید آیت‌الله بهشتی و یارانش بسیاری به سر می‌زدند و به‌واسطه غفلتی که مرتکب شدند و فریبی که از منافقین خورده بودند بسیار حسرت می‌خوردند و اظهار ندامت و پشیمانی می‌کردند که چرا حتی در شعاردادن همراه منافقین شدند.

امام‌جمعه اردکان تصریح کرد:  منافقین بعد از این جنایت و ظلم‌ها در هیچ دوره‌ای دست از ملت ایران برنداشتند و با اینکه از ملت ایران سیلی خوردند و روزبه‌روز ضعیف‌تر شدند و ملت ایران قوی‌تر شد اما  باز هم به توطئه‌های خود ادامه دادند و از هر فرصتی برای ضربه به انقلاب و ملت ایران استفاده می‌کنند و در انواع و اقسام فتنه‌ها از جمله فتنه سال 78، 88، 98 و... در موضوعات مختلف اقتصادی، انتخابات، فرهنگی، حجاب... وارد شده و می‌شوند.

شاکر افزود: منافقین در ترور نخبگان ما، حمایت از داعش، در موضوع کشف حجاب و هر کجا که فرصتی پیدا می‌کنند کمین نشسته‌اند و کینه خود را ظهور و بروز می‌دهند و از هر کسی بخواهد به نظام اسلام ضربه بزند حمایت می‌کنند و ما دست منافقین را در همه فتنه‌ها به صورت آشکار می‌بینیم و از طرفی این اقدامات یادآوری برای ملت ایران است که متوجه باشند منافقین همان‌هایی هستند که در اول انقلاب چقدر جنایت مرتکب شدند.

وی با بیان اینکه سازوکار منافقین برای ضربه‌زدن به ملت ایران استفاده از غفلت و عدم آگاهی مردم است، گفت: برخی نوجوانان و جوانان ما از تاریخ گذشته آگاه نیستند و اخبار را از منابع و کانال‌هایی به دست می‌آوردند که منافقین آنها را اداره می‌کنند و در آن جای جلاد و شهید و مظلوم و ظالم را عوض می‌کنند و در واقع منافقین از این غفلت و ناآگاهی نسل جدید بیشترین استفاده می‌کنند و نسل جدید به میدانی کشانده می‌شوند که نمی‌دانند در طول چند دهه انقلاب چه جنایت‌ها و ظلم‌ها علیه خودشان، خانواده‌هایشان  و ملت ایران روا داشته شده است.

شاکر تصریح کرد: از واقعیت‌های دردناک جهان بشریت این است که مدعیان حقوق بشر خودشان بزرگ‌ترین ناقضان حقوق بشر هستند و از جهتی حامی کسانی هستند که حقوق بشر را نقض می‌کنند و در دنیا این مایه تأسف و مایه ننگ این کشورهاست،  این کشورها در حالی از منافقین حمایت می‌کنند که انسان از بیان جنایات آنها شرم می‌کند و توصیف و دیدن صحنه‌هایی که منافقین به وجود آوردند دل انسان را به لرزه می‌اندازد و بی‌رحمی‌ها و خوی حیوانی که اینها دارند با انسانیت فاصله دارد.

وی حمایت مسئولان و متولیان حقوق بشر از منافقین را نشانه سیاست دوگانه آنها دانست و افزود: این حمایت حق را بر ملا می‌کند و نشان می‌دهد ملت ایران نه‌تنها در موضوع حقوق بشر بلکه در دیگر موضوعات نیز نمی‌تواند امیدی به این کشورها و مدعیان حقوق بشر داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار