در جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی و کمیته تخلفات استان به ۲۸ مورد از تخلفات دفاتر پیشخوان در استان رسیدگی و صدور ۴۱ پروانه شهری و پروانه دفاتر ICT روستایی تصویب شد.
کد خبر: ۱۱۱۰۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳ 15 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی در این جلسه اظهار کرد: دولت الکترونیک و هوشمندسازی از مهمترین اهداف وزارت در دولت سیزدهم بوده و ارائه مجوزات دفاتر پیشخوان دولت با هدف دسترسی آسان تمامی مردم به خدمات دستگاه های اجرایی، توسعه و افزایش این خدمات در کلیه نقاط استان و تمام الکترونیکی شدن فرآیندها می باشد.

اسماعیل اعزی با تاکید بر اهمیت واگذاری خدمات دستگاه های اجرایی خدمات دهنده استان به دفاتر پیشخوان تصریح کرد: واگذاری خدمات دستگاه ها به دفاتر پیشخوان دولت زمینه تحقق ارتقاء سلامت اداری بوده و با افزایش روند واگذاری خدمات شاهد دسترسی آسان و تسهیل در دریافت خدمات توسط مردم و کاهش هزینه های غیر ضروری خواهیم بود.
گفتنی است در این جلسه بررسی وضعیت دفتر پیشخوان دولت و ICT روستایی استان و همچنین تعداد ۴۹ تقاضا در دستور کار قرار گرفت و با صدور ۴۱ پروانه دفتر شهری و روستایی در استان موافقت شد و همچنین ۲۸ مورد از تخلفات دفاتر شهری و دفاتر ICT روستایی بررسی و با توجه مفاد تعیین شده در اصول حاکم بررسی و اعمال مقررات صورت پذیرفت.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار