مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با حضور در لنگرود عنوان کرد؛
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، اظهار کرد: بخشی از تخصص‌ها جذب شده اما برای ظرفیت‌های خالی پزشکان متخصص انتظار داریم که دانشگاه علوم پزشکی نیز برای جذب متخصصین به ما کمک کنند.
کد خبر: ۱۱۱۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸ 15 June 2023

جذب پزشکان متخصص و استقرار تجهیزات “های تک” در بیمارستان تامین اجتماعی کوملهجذب پزشکان متخصص و استقرار تجهیزات “های تک” در بیمارستان تامین اجتماعی کوملهجذب پزشکان متخصص و استقرار تجهیزات “های تک” در بیمارستان تامین اجتماعی کوملهجذب پزشکان متخصص و استقرار تجهیزات “های تک” در بیمارستان تامین اجتماعی کومله

به گزارش خبرنگار تابناک گیلان میرهاشم موسوی در حاشیه بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی کومله یکی از اهداف سازمان تامین اجتماعی را توسعه خدمات درمانی عنوان کرد و گفت: بیمارستان کومله در مرحله مقدماتی بهره برداری است و بازدید امروز برای این صورت گرفته که ضمن حضور میدانی نواقص احتمالی بیمارستان برای خدمت‌رسانی بهتر به بیمه شدگان تامین اجتماعی برطرف شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه کادر پشتیبانی، درمان و پرستاری خوبی برای بیمارستان تامین اجتماعی کومله تامین شده، اظهار کرد: بخشی از تخصص‌ها جذب شده اما برای ظرفیت‌های خالی پزشکان متخصص انتظار داریم که دانشگاه علوم پزشکی نیز برای جذب متخصصین به ما کمک کنند.

موسوی همچنین بر لزوم استقرار تجهیزات‌ “های تک” در کنار ترمیم تجهیزات نصب شده کنونی تاکید کرد و گفت: در گفتگو با بیماران به این ارزیابی رسیدیم که الحمدالله بیماران رضایت خوبی از خدمات ارایه شده دارند.

وی با بیان اینکه امسال رقم قابل توجهی برای توسعه درمان اختصاص یافته، یادآور شد: ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های حوزه سرمایه‌ای عمدتا در بخش درمان پیش بینی شده که با اضافه شدن آن‌ها ناوگان درمان تامین اجتماعی تقویت میشود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از تلاش برای بهره برداری ۲ بیمارستان در تهران و جنوب ایران خبر داد و در پاسخ به سوال تابناک درباره استقرار دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان کومله گفت: متناسب با تخصص‌ها و ایجاد بسترهای لازم تجهیزات «های تک» نیز با هماهنگی وزارت بهداشت استقرار خواهد یافت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار