مدیرکل بنیاد شهید ایلام:
مدیرکل بنیاد شهید ایلام با بیان اینکه خانواده های شهدا سهم بزرگی در پیروزی انقلاب اسلامی دارند، گفت: تکریم پدران و مادران شهدا وظیفه ملی است.
کد خبر: ۱۱۱۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ 19 June 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ جمال اسدی در دیدار با خانواده شهید حمله تروریستی داعش ” علی قلی زاده” ضمن ابلاغ سلام رئیس مجلس شورای اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ولا مقام استان به ویژه شهدای حمله‌تروریستی داعش به مجلس، اظهار داشت: شهدا با ارزش‌ترین سرمایه خود که همانا جانشان بود را در راه اسلام و ایران به فرمان امام راحل (ره) در طبق اخلاص گذاشتند و با خون خود درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

وی افزود:خانواده‌های معظم و معزز شهدا سرمایه‌های معنوی نظام  هستند و ملت رشادت ها، فداکاری‌ و ایثارگری‌های شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را از یاد نمی برند.

مدیرکل بنیاد شهید ایلام  گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب «امروزه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» و بر ما واجب است که از خانواده‌های معظم شهدا تکریم کنیم و یاد و خاطره شهدا را زنده نگه‌داریم.

در این دیدار که در راستای طرح سپاس و تکریم و در سالگرد وقوع حمله تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی انجام شد، امام جمعه شهرستان سرابله و معاون فرماندار و فرماندار شهرستان و رئیس بنیاد شهید این شهرستان مدیرکل بنیاد ایلام را همراهی کردند.

در پایان این دیدار با لوح سپاس از خانواده شهید والا مقام”علی قلی زاده” تقدیر شد.

گفتنی است؛ شهید «علی قلی زاده» در ۱۷ خردادماه سال ۹۶ به منظور اخذ کمک مالی جهت تکمیل پروژه مسجد روستای محل سکونت خود عازم تهران و مجلس شورای اسلامی شده بود، که بدست مزدوران گروهک داعش به درجه رفیع شهادت نایل آمد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار