گزارش اختصاصی تابناک کهگیلویه و بویراحمد
ساعاتی پیش بر اثر تصادف مینی بوس حامل دانش آموزان بخش قلعه رئیسی با یک دستگاه وانت سایپا، تعدادی از دانش آموزان مصدوم شدند.
کد خبر: ۱۱۱۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷ 19 June 2023

خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد با حضور در بیمارستان شهید جلیل، وضعیت این دانش آموزان حادثه دیده را مورد بررسی قرار داد.
علیرضا نیکروز مدیر کل مدیریت بحران استانداری در بیمارستان شهید جلیل حاضر و روند درمانی این دانش آموزان را از نزدیک پیگیری کرد.

نیکروز خطاب به خانواده دانش آموزان حادثه دیده گفت : خوشبختانه کادر پزشکی اعلام کرده اند که دانش آموزان مشکل حادی ندارند و به زودی و پس بررسی های کامل پزشکی مرخص می شوند. 

عزت خواه مدیر کل آموزش و پرورش هم با حضور در بیمارستان شهید جلیل، در خصوص آخرین وضعیت دانش‌آموزان در حادثه رانندگی در کهگیلویه وبویراحمد، اظهار داشت: ۱۲ دانش آموز با یک سرپرست و راننده جهت شرکت در مسابقات قرآن، عترت ونماز عازم شهر یاسوج بودند که در محور «پاتاوه به دهدشت» دچار حادثه شدند که خوشبختانه حال همه دانش آموزان خوب است.

وی گفت: جهت اطمینان بیشتر دانش آموزان تحت مراقبت هستند و انشالله بزودی مرخص خواهند شد.

گفتنی است: این مینی بوس حامل دانش آموزان بخش چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه بوده که برای شرکت در مسابقات قرآنی به یاسوج اعزام شده بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار