مدیر کل تبلیغات اسلامی استان :
تابناک شهرکرد-مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در جمع دانش آموزان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای بروجن گفت : اسلام مورد بحث در اروپا و آمریکا، هیچ ارتباطی به اسلام واقعی ندارد.
کد خبر: ۱۱۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹ 13 October 2015

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان چهار محال و بختیاری در جمع دانش اموزان دخترانه ی علوم و معارف اسلامی صدرای شهرستان بروجن ضمن اشاره به زوایای مختلف اسلام ناب محمدی (ص)، واقعه ی غدیر، ظرافت های خاص دین اسلام و اینکه اسلام دین مهربانی، دوستی و صلح است، گفت: یکی از اهداف بروز  حوادثی از جمله حادثه ی سقوط جرثقیل ، حادثه ی فجیع منا و ... که در کشور عربستان روی داد، اسلام هراسی و تضعیف و جلوگیری از گسترش دین مبین اسلام است، در حالی که بروز چنین حوادثی بی کفایتی آل سعود را می رساند.

  حجت الاسلام والمسلمین رحمت الله اروجی افزود: رهبران غربی و رسانه‌های تحت سلطه آن از مدت‌ها پیش در پی نشان دادن چهر‌ه‌ای اهریمنی از اسلام هستند. نقطه قوت این تبلیغات نیز بعد از حقه موساد از یازده سپتامبر 2001 است که سعی کرد اسلام و امت اسلامی و جامعه جهانی مسلمانان را تهدیدی خارجی برای غرب نشان دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار