رئیس جهاد کشاورزی گیلان عنوان کرد
رئیس جهاد کشاورزی گیلان، با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۵۵ هزار تن گوشت گرم مرغ در استان تولید شده است، گفت: مردم نگرانی برای تامین گوشت مرغ مصرفی در استان نداشته باشند.
کد خبر: ۱۱۱۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱ 21 June 2023

صالح محمدی در گفت وگو با تابناک گیلان با اشاره به اینکه استان گیلان دارای بیش از ۱۰۰۰ واحد مرغداری است، اظهار کرد: در این واحدهای مرغداری هر ماه بیش از ۱۰ میلیون قطعه جوجه ریزی انجام می شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۰ میلیون قطعه جوجه ریزی در واحدهای مرغداری استان انجام شده است، افزود: در راستای تامین پروتئین استراتژیک مردم روزانه ۵۳۰ تا ۵۵۰ تن گوشت گرم مرغ در استان تولید می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، نیاز روزانه استان به گوشت مرغ را بین ۲۹۰ تا ۳۰۰ تن اعلام کرد و متذکر شد: مابقی گوشت مرغ تولید شده در استان به تهران و سایر استان ها ارسال می شود.

محمدی، با اشاره به نوسانات ماه گذشته در حوزه تولید مرغ در استان و تاثیر آن بر سایر استان ها، گفت: سایر استان ها نیز کاهش جوجه ریزی داشتند.

وی از مردم خواست نگرانی برای تامین گوشت مرغ مصرفی در استان نداشته باشند و خاطرنشان کرد: نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش چهار درصدی جوجه ریزی در استان هستیم.

رئیس جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۵۵ هزار تن گوشت گرم مرغ در استان تولید شده است، اضافه کرد: روند جوجه ریزی و کشتار در استان براساس برنامه پیش می رود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار