معاون اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از جذب یک هزار و ۶۷۳ آموزگار خوزستانی از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۱۵۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹ 21 June 2023

سید بهروز موسوی بهبید عصر امروز چهارشنبه در گردهمایی مسئولان امور اداری مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان خوزستان اظهار کرد: نتایج مرحله اول آزمون استخدامی ماده ۲۸ توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

وی اضافه کرد: داوطلبان پذیرفته شده در این مرحله باید در بازه زمانی مشخص و بر اساس اطلاعیه‌هایی که به زودی از طریق پرتال اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان به نشانی khouz.medu.gov.ir اعلام می‌شود و مراجعه به مکان‌های اعلامی در متن اطلاعیه فرآیند تحویل مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده اولیه، بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی خود را انجام دهند.

وی گفت: بر اساس پیش بینی‌ها ارزیابی‌های تخصصی و گزینش از ۶ تیرماه در خوزستان آغاز خواهد شد و بر اساس جدول زمان‌بندی و به ترتیب حروف الفبا داوطلبان به مکان‌های اعلامی در اطلاعیه مراجعه خواهند کرد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: سهمیه استخدامی آموزش و پرورش خوزستان برای پذیرش و جذب آموزگار از محل آزمون امسال یک هزار و ۶۷۳ نفر خواهد بود و بر این اساس تقریباً سه برابر این ظرفیت داوطلب برای مرحله ارزیابی دعوت شده‌اند.

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار