استاندار گیلان:
استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت توجه به درخواست‌ها و نامه‌های مربوط به طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در حوزه تولید گفت: تمامی فرمانداران در سراسر استان در کنار بخش های مرتبط موظف به برگزاری میز خدمت برای بررسی و پاسخگویی به این درخواست‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند.
کد خبر: ۱۱۱۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲ 24 June 2023

به گزارش تابناک گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی صبح امروز (شنبه) در جلسه کارگروه زیربنایی توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان اظهار کرد: برگزاری میز خدمت در فرمانداری‌ها باید به صورت هفتگی برگزار شود تا درخواست‌ها و نامه‌های متقاضیان در طرح های اقتصادی و تولیدی مورد بررسی قرار گیرد و استعلام‌ها انجام و بر اساس قانون سریع‌تر تصمیم‌گیری شود.

وی با اشاره به شعار سال با عنوان مهار تورم و افزایش تولید خاطرنشان کرد: همه مسئولان استان باید این شعار را محور عمل قرار دهند و برای تحقق آن تمام تلاش خود را بکار گیرند.

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر ضرورت توجه به حوزه سرمایه‌گذاری و مسائل آن، اضافه کرد: سرمایه‌گذار نباید سرگردان شود، معطلی سرمایه‌گذاران، موجب هدررفت سرمایه‌ها می‌شود از این‌رو این مهم باید مورد توجه همه مسئولان از جمله فرمانداران قرارگیرد.

وی اظهار کرد: بی‌تفاوتی به این مباحث و بخش تولید پذیرفتنی نیست و در این راستا تاریخ نامه‌ها و درخواست‌ها در حوزه سرمایه گذاری و تولید و پاسخ‌دهی به آنها را بررسی کرده و هرگونه کم کاری را احصاء و برخورد می کنم.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه همه باید در تعامل و هماهنگی به منظور رونق تولید و نیز تقویت اشتغالزایی در استان موانع موجود بر سر راه تولیدکنندگان را برداریم، خاطرنشان کرد: باید در چارچوب قانون به سرمایه گذاران کمک کرده تا با سرمایه‌گذاری شاهد رونق تولید در بخش های مختلف باشیم.

وی در بخش دیگری از جلسه بر حضور مدیران کل دستگاه‌های مربوطه در نشست تاکید کرد و گفت : باید مدیران خود در نشست حضور داشته باشند تا بتوانیم به تصمیم مقتضی در حل مسائل فعالان اقتصادی برسیم.

در این جلسه مسائل تعدادی از طرح‌های اقتصادی اعم از گلخانه، مرغداری، کشتارگاه مورد بررسی قرار گرفت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار