فرمانده انتظامی استان ایلام:
فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف ۵۶۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان ایلام طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹ 03 July 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار جمال سلمانی اظهار داشت: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری در بحث حمایت از تولید داخلی طرح‌هایی با هدف مبارزه با عرضه کالای قاچاق و حمایت از تولید کنندگان داخلی توسط مأموران انتظامی در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی با بیان اینکه حمایت از تولید داخلی باعث پویایی اقتصاد و به تبع آن موجب ایجاد آسایش و آرامش برای مردم جامعه می‌شود، گفت: در سال جاری تعداد پرونده‌های تشکیل شده در رابطه با کشف کالای قاچاق ۲۸۲ مورد بوده و به تبع آن ۲۴۴ قاچاقچی دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی و اعزام شده‌اند.

این مقام انتظامی افزایش ۷۴ درصدی ارزش ریالی پرونده‌های کشف شده در مقایسه با سال قبل را از دیگر اقدامات مأموران انتظامی استان خواند و تصریح کرد: ارزش ریالی کالاهای کشف شده در سال جاری ۵۶۱ میلیارد و ۴۱۶ میلیون ریال بوده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: کشف ۴ هزار ۶۳۹ قلم لوازم آرایشی قاچاق، کشف ۷ تن البسه خارجی، کشف تعداد ۸۳۲ رأس دام قاچاق، کشف ۸۶ هزار و۶۸۶ قطعه مرغ خارج از شبکه توزیع، کشف ۹ هزار و ۵۳۳ قلم دارو ،۱۲ دستگاه تولید ارز دیجیتال ،۳۴ هزار لیتر سوخت قاچاق، ۵۵۵ دستگاه لوازم خانگی قاچاق ،۲۳ هزار و ۳۴۶ قلم لوازم التحریر قاچاق، توقیف ۲۱۲ دستگاه خوردرو تنها برخی از کشفیات شاخص خادمان مردم و مجموعه انتظامی استان بوده است.

سردار سلمانی با تاکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با احتکار کالا خاطر نشان کرد: در اجرای هرچه بهتر طرح‌های مبارزه با احتکار و قاچاق کالا، ضمن تقدیر و تشکر از آحاد جامعه در همکاری با پلیس از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار