مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: به مناسبت دهه ولایت و امامت بیش از ۱۰۰ محفل انس با قرآن و عترت در شهرها و مراکز دارالقرآن آموزش و پرورش خوزستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۳۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰ 03 July 2023

مسعود حمیدی نژاد ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به منظور گرامیداشت عید غدیر خم در استان خوزستان اظهار کرد: به مناسبت دهه ولایت و امامت بیش از ۱۰۰ محفل انس با قرآن و عترت در شهرها و مراکز دارالقرآن آموزش و پرورش خوزستان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: شهرهای کرخه، کارون و شادگان سه میزبان محافل متمرکز این اداره‌کل و معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان هستند. همچنین ۶۶ مرکز دارالقرآن در سراسر استان محافل انس با قرآن را به این مناسبت برگزار می‌کنند.

حمیدی‌نژاد گفت: این محافل شنبه ۱۰ تیرماه در شهرستان کرخه و یکشنبه ۱۱ تیرماه در شهرستان کارون برگزار شدند و امروز دوشنبه ۱۲ تیرماه مسجد امیرالمومنین (ع) شادگان بعد از نماز مغرب و عشا میزبان این محفل قرآنی خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: قاسم مقدمی و علی حزبیان قاریان این محفل هستند و اجرای گروه تواشیح بقیه‌الله و سخنرانی حجت‌الاسلام منصوری از دیگر بخش‌های آن خواهد بود.

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار