تشکیل پرونده قبول شدگان ۳ برابر ظرفیت مرحله اول آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان آغاز و تا ۱۵ تیر ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۱۳۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹ 04 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت : تشکیل پرونده ۸۲۳ نفر از قبول شدگان ۳ برابر ظرفیت مرحله اول آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان، در قالب ۲ کارگروه از ۱۰ تیر ماه آغاز شده است.
سبحانی نژاد افزود: این فرایند تا ۱۵ تیرماه بر اساس برنامه زمان بندی شده در مدرسه شبانه روزی توحیدی یاسوج واقع در ابتدای جاده آبشار ادامه دارد و روز ۱۶ تیر ماه نیز برای تشکیل پرونده جاماندگان در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: داوطلبان پس از تشکیل پرونده و ارجاع به درمانگاه فرهنگیان برای معاینات پزشکی از روز ۲۷ تیرماه جهت ارزیابی تخصصی توسط ۱۰ گروه از ارزیابان حرفه‌ای و تخصصی معرفی شده از وزارت آموزش و پرورش فراخوان می‌شوند و در مصاحبه شرکت می‌کنند.
معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای جذب و تامین منابع انسانی شایسته، کارآمد، متعهد و برخوردار از صلاحیت‌ها و شایستگی‌های لازم، متناسب با مبانی و ارزش‌های اسلامی و انقلابی و اجرای طرح تحول در نظام آموزش و پرورش، ابلاغی مقام معظم رهبری و راهبرد‌های سند تحول بنیادین برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از میان داوطلبان پذیرفته شده در مرحله اول، ۲۷۳ جذب آموزش و پرورش استان می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار