در آستانه ماه محرم همایش تجلیل از پیر غلامان حسینی سه شنبه شب در مسجد حضرت محمد(ص) شهر آزادی اندیمشک برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸ 14 October 2015
حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز در این همایش در سخنانی از گروههای تکفیری و داعش به عنوان دست پرورده اسلام ستیزان و امریکایی ها نام برد و گفت:آمریکا و غرب همواره روحیه اسلام ستیزی داشته و به روش های مختلف در تلاش برای تضعیف مسلمانان است.

حجت الاسلام حسن زاده افزود:گروه های تکفیری اعمال تروریستی ، خشونت طلبی و رفتارهای ضد بشری را جزء مذهب خود می دانند که این امر با اسلام فاصله بسیاری دارد.

وی افزود:در شرایط امروزی که گروه های تکفیری امثال داعش سعی در تخریب چهره واقعی اسلام دارند اتحاد هرچه بیشتر مسلمین مانع بزرگی برای آنان و سردمداران استکبار جهانی است.

آیت الله حسن زاده ایام محرم را فرصتی برای نزدیکی بیشتر به اهل بیت (ع) دانست و گفت:فرهنگ عاشورا غنی ترین فرهنگ انسان ساز و چراغ هدایت است.

وی گفت : مبلغان دراین ایام تمام تلاش خود را برای ترویج فرهنگ و انتقال درست پیام عاشورا به کار گیرند.

وی ظلم ستیزی و حمایت از مظلوم را مهمترین پیام امام حسین (ع) دانست و افزود: درس گرفتن از مکتب امام حسین (ع) موجب سعادت دنیا و آخرت می شود.

در این مراسم که به همت پایگاه مقاومت بسیج رسول اکرم(ص) شهر آزادی برگزار شده بود از پیرغلامان حسینی و هیئت های بخش مرکزی شهرستان اندیمشک تجلیل شد.

مراسم های محرم در بخش مرکزی شهرستان اندیمشک هر سال با حضور هیئت های این بخش برگزار و تجمع 20 هزار نفری هیات های مذهبی در روز عاشورا از برنامه های محوری این بخش است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار