کد خبر: ۱۱۱۴۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۱ 12 July 2023

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی دانشگاه مازندران، بیست‌و پنجمین دوره مراسم جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه با حضور زوج‌های جوان دانشجویی(طرح ملی هم‌سفر تا بهشت) با حضور 90 زوج دانشجو در روز دوشنبه 18 تیر 1402 در ایام عید سعید غدیر خم و سال‌روز میلاد پرخیر و برکت حضرت امام موسی کاظم(ع) به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران و معاونت فرهنگی و اجتماعی در سالن شهید آوینی دانشکده هنر و معماری برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام موسی مستقیمان مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران در ابتدای این مراسم ضمن تبریک فصل جدید زندگی به زوج‌های جوان دانشجو، به بیان نکات و مواردی در خصوص ازدواج دانشجویی به‌عنوان ازدواجی به‌هنگام، ساده و پایدار پرداخت.

سخنرانی دکتر حلیمی عضو هیات علمی دانشگاه مازندران و مشاور خانواده، برگزاری مراسم عقد نمادین زوج دانشجو،‌ اجرای سرود و هم‌خوانی توسط روح‌اله رحیمیان مداح اهل بیت، تقدیر و اهدای هدایا به زوج‌های شاخص از لحاظ علمی- فرهنگی و ... از جمله برنامه‌های متنوع این مراسم بود.

یادآور می‌شود: در این مراسم، از زوج‌های دانشجویی که در دوران دانشجویی صاحب فرزند شده‌اند نیز در قالب طرح ملی دردانه و در راستای حمایت از موضوع خانواده و جوانی جمعیت، تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار