ششمین دوره مسابقات رنکینگ اسنوکر استان اصفهان با عنوان جام ولایت برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۱۵۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸ 16 July 2023

ششمین دوره مسابقات رنکینگ اسنوکر آقایان استان اصفهان با عنوان جام ولایت و به همت هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در ۳ روز با حضور ۵۱ شرکت کننده در باشگاه فرهنگی ورزشی بیلیارد شهر برگزار گردید.
در پایان این مسابقات آرمان دیناروند قهرمان شد، وحید قربانپور نایب قهرمان و شاهین خرمی‌دل و محمدرضا اژدریان به مقام سوم ششمین دوره مسابقات رنکینگ اسنوکر استان اصفهان دست یافتند.
امیرحسین صمدانی رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در پایان این مسابقات با بیان این نکته که فرهنگ‌سازی در رشته‌های زیر مجموعه هیات مورد نظر فدراسیون است؛ گفت: مسابقات ورزشی مزین شده به عناوین مناسب و ارزشمند فرهنگی و اجتماعی که تاثیر مناسبی در ترویج فرهنگ ناب ایرانی اسلامی دارد.
وی همچنین با اشاره به افتخارات ارزشمند فدراسیون در طول سالیان گذشته افزود: هیات‌های استانی به پیروی از اقدامات فدراسیون و با پشتوانه فعالیت جامعه‌ بزرگ خود در استان‌ها؛ باعث کسب افتخارات بیشتر و رشد روزافزون می‌شوند، به طوری که رشته‌های زیر مجموعه بیش از پیش مورد توجه قرار می‌گیرند.
امیرحسین صمدانی در پایان ضمن تقدیر از عملکرد ورزشکاران حاضر در این مسابقات از زحمات کادر اجرایی تشکر کرد و گفت: پویایی هیات مرهون زحمات و تلاش‌های جوانان و پیشکسوتان است که مبتنی بر تجربه و بهره‌گیری از علوم مدیریت ورزشی در تلاش هستند با عزمی جهادی روزهای خوبی را برای این هیات چند رشته‌ای رقم بزنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار